{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Ville i give barf? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Westie på snart 7 måneder og han er så træt af hans tørfoder. Han startede med at få RC og det valgte vi så at skifte fra til noget andet tørfoder. Da vi skulle skifte bestilte vi prøver fra kingsmore, olivers, Hills og noget med e jeg ikke lige kan huske. Han viste mest interesse for Hills så det købte vi en pose af, men allerede efter en lille uge gad han ikke det mere og nu kan maden stå flere dage uden at blive så meget som smagt på.
Ville i skifte og give ham barf i stedet for?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ville i give barf?
  • #1   8. dec 2013 Her er han den lille bestemte fyr smiley

profilbillede
  • #4   8. dec 2013 Pia h- giver du selv dine hunde barf? En veninde fortalte mig at der var en lille hund da var død af det, noget med et stykke ben fra maden der var kommet til at sidde fast i halsen. Så bliver man jo lidt bange for at prøve det.
    Birgitta l- RC var det første han fik og det kørte han træt i, derefter skiftede vi til Hills som han heller ikke gidet længere

• #5   8. dec 2013 ja, jeg havde da bestemt givet barf en chance smiley
    jeg skiftede selv over på barf i sin tid, fordi min ældste Cairn ikke gad tørfoder (han var yngre end din)
    Jeg kender flere westier på barf, og de stortrives, den ene af dem var hårdt allergiplaget, og hun er så fin i dag.
    Jeg har også hørt om hunde der har fået tørfoder galt i halsen, eller dentastiks-ben til at sidde fast mellem spiserøret og mavesækken, så denne skulle opereres akut. Så der kan ske ting ved alt.
    enten skal benene være så finthakkede, hvis der gives som hakket, eller også skal de være så store så hunden selv kan ligge og gnave og bide af.
    Kylling er godt at starte op på, både ben og kød..

• #6   8. dec 2013 MLA tusind tak, det var meget overbevisende og dejligt at høre så positivt omkring det. Bestilte du det over nettet eller hvordan? smiley

• #7   8. dec 2013 Du kan være kreativ og gå på tilbudsjagt i supermarkederne eller hos slagteren og selv lave lidt arbejde og fryse ned i portioner som passer.
    Er du mere tryg ved at købe hos en forhandler (pas på, der er delte meninger om dette, og forskel på forhandlerne og de forskelliges forhandleres produkter smiley )
    Der er nogen der køber over nettet i Tyskland, har ingen erfaring i dette.
    Hun skal have mellem 2 og 3% af kropsvægten (hendes vægt x % / 100) vejer hun 5 kg så tager du 5 X 3/100 = 0,150 kg dagligt.

• #8   8. dec 2013 Jeg skiftet til barf af nøjagtig samme grund. Det er det bedste jeg har gjort for min hund!!!!

• #9   8. dec 2013 Selinas mor det er jeg glad for at høre, jeg bliver mere og mere sikker på at det er det rigtige smiley

• #10   8. dec 2013 Der er også barfgruppen herinde, altid god til lidt hjælp og inspiration smiley

• #11   8. dec 2013 Barf gruppen hvordan finder jeg den? smiley

• #12   8. dec 2013 Har 2 skotter, den ene meget kræsen, tror jeg har været igennem omkring 10 tørkost produkter ...

Så prøvede jeg råt og mums det passer damen, har så siden fundet Essentials tørt, og det spiser hun gerne, så her får de som regel tørt morgen og råt aften ....

• #13   8. dec 2013 http://www.hundegalleri.dk/grupper/raafodringbarfgruppen
    der kan du sende en anmodning om optagelse smiley

• #15   8. dec 2013 Og min jack russell terrier vil ikke spise barf. Han gider ikke det rå foder, undtagen kallun. Men det kan han jo ikke leve af alene. Har i samråd med min dyrlæge fundet frem til ZiwiPeak, med en lille smule kallun oven på. Og så suser maden ned

• #16   8. dec 2013 Det er dejligt at høre der er så meget positivt omkring barf. Det må vi hellere få prøvet om det ikke kunne være noget smiley

• #18   9. dec 2013 Det lyder til at det er det helt rigtige for min lille hund. Så skal jeg bare have fundet en god forhandler smiley

• #19   9. dec 2013 jeg køber både ved forhandler, men køber lige så meget diverse råt i supermarkeder og ved slagtere når der er gode tilbud ... specielt i supermarkeder er det ofte meget billigere end ved en BARF forhandler ....

jeg køber ofte ting der sættes ned fordi de evt. har sidste salgsdato den dag eller dagen efter, det betyder intet hvis det enten spises eller fryses sammen dag...

Både Rema1000, Lidl og Netto sætter ofte ned ....

• #22   9. dec 2013 Tusind tak Stine H den vil jeg lige få kigget på.
    Stine H og Hanne M hvad køber i så for noget kød? Og kender i nogle gode barf forhandlere? smiley

• #23   9. dec 2013 Jeg handler BARF her :

http://barf-hundemad.dk/indhold.php?page=forsiden

Hvad der er af muligheder i dit område ved jeg ikke .... Prøv i Google at skrive BARF forhandlere og så dit bynavn eller område ....

i butikker køber jeg : oksefars, fisk i pakker, kylling stykker med ben, kyllingelår, andelår (det er det ikke så glade for), Osso buco, ribben/stegeben, koteletter, oksekød i tern (hvis på tilbud) , kalkun. indmad, og så giver jeg et råt æg 1-2 gange om måneden....

• #24   9. dec 2013 Okay der er jo masser af valgmuligheder. Hvorfor puttet du æg og giver du dem også grønt? smiley

• #25   9. dec 2013 de får et æg råt, det skulle være sundt af og til .... jeg slår det ud i skålen, nogle giver hele ægget med skal ....

nogle gange giver jeg grønt .... kan fx finde på at mose nogle optøede grøntsager i okse fars, så rækker det længere .... jeg tror på der er gode vitaminer i grønt, men mange der giver BARF giver ikke grønt ...

så giver jeg dem af of til en gulerod, noget æble osv ....som snacks

• #26   9. dec 2013 Okay, der kan man bare se det var jeg ikke klar over. Sikke meget man skal sætte sig ind i. Men jeg har i hvert fald også tænkt at jeg vil give grønt af og til smiley

• #28   9. dec 2013 Okay det må jeg lige huske, for det skal han da også have så smiley

• #30   9. dec 2013 Tusind tak, det vil jeg gøre. Der er godt nok meget at sætte sig ind i smiley

• #32   10. dec 2013 Det lyder godt, så er der lys forude smiley

Kommentér på:
Ville i give barf?

Annonce