{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Hvalp med sart mave {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Nu har vi efterhånden oplevet en del, at vores sheltie hvalp på 5 måneder har en ret sart mave. Mest når han får menneskemad - f.eks. kartofler, får han ondt i maven og tynd afføring.

Igår var det rigtig slemt efter han havde fået lidt pølser af trænerne til hundetræning, og hans afføring hang fast i hans pels.
Han trak også rumpen over jorden efter at have skidt - både igår og idag.

Det plejer ikke at være SÅ slemt som denne gang.

Er der noget vi kan gøre? Skal han vendes langsomt til menneskemad, eller skal han bare helt lade være med at have det?

Det er selvfølgelig ikke hans faste foder, der får han Royal Canin Junior.

Han er også i gang med at skifte tænder, hvis det kan have betydning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp med sart mave
  • #1   12. sep 2013 Jeg ville da bare lade være at give ham noget andet end hans foder !
    Prøv med rent kylling som godbidder - det skulle ikke være så slemt for maven smiley

• #2   12. sep 2013 Min hund havde også store problemer med NØJAGTIG det samme da han var mindre. Han kunne kun tåle tørfoderet. Jeg forsøgte gradvist at vænne ham til at få lidt andet, så han fik ét lille stykke pølse som det eneste første dag, så 1 lille stykke gulerod næste dag, også lidt mere og lidt mere. Det vænnede han sig til på den måde, og i dag er han stadig sart, men SLET ikke så meget som dengang. Han får dog andet end tørfoderet hver dag, som godbidder.

• #3   12. sep 2013 Geardia eller orm. er mit bud.. Klip hvalpens pels bag i så div. ikke hænger fast..

• #5   12. sep 2013 jeg ville holde til hundens tørfoder og ikke det vi spiser. man skal passe på hvalpens mave. men det skal du helst afgøre med dig selv, vi giver kun tørkost , men da den havde spist et eller andet som gjorde ondt i dens mave, fik den lidt loppefrøskaller som er 100% rent i sin mad, det kapsler det inde og kommer med ud i afføringen. og det hjalp , det er ikke noget den skal have hele tiden.

• #7   12. sep 2013 Jeg tænker bare lidt, at han har jo lige fået vaccine og ormekur, så er det ikke underligt, hvis det skulle være orm? Eller det kan måske godt komme så hurtigt efter ormekur??

Kommentér på:
Hvalp med sart mave

Annonce