{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

så er det i morgen ... sterilisation {{forumTopicSubject}}

Så er det i morgen tidlig jeg skal aflevere familiens baby Ipsen til sterilisation...

Har ondt i maven, det bliver en hård dag, og er lidt bekymret for dagene efter da Nova havde det meget skidt 4-5 dage efter da hun fik det gjort for 1½ år siden ...

Og at skulle de den lille nuser der ellers har krudt i måsen være skidt tilpas bliver hårdt ...

Håber hun ikke bliver helt så påvirket....

Så kryds gerne fingre og poter for en veloverstået operation.


Kommentarer på:  så er det i morgen ... sterilisation
  • #1   17. sep 2013 Det skal nok gå godt :o) Jeg var selv med som observant på Einsteins sterillisering og holdte hende i poten mens hun var i narkosen... Det var meget rart at se hvordan det foregik.

    Håber hun kommer sig hurtigt :o) Men mon ikke. De fleste er jo heldigvis rigtig hurtigt ovenpå igen.


  • #2   17. sep 2013 Krydser herfra at hun hurtigt er på dupperne igen, tror chancen for de skulle reagere ens er meget lille smiley

  • #3   17. sep 2013 Krydser fingre smiley

  • #5   17. sep 2013 @ Ulla, min dyrlæge vil at de bliver der den første nat, har virkelig forsøgt at få aftale om at hente hende sidst på dagen, men han siger at det er på eget ansvar ....

    Nu har jeg lavet aftale for i morgen aften, og har et møde torsdag formiddag hvorefter jeg henter hende, og har så fri til og med tirsdag ....

    Har overvejet om jeg skulle få det gjort andetsteds, men nu er hun den 4. han skal sterilisere og der har ikke været problemer de andre gange med sår, eller indgreb, så er ret tryg ved at han kan sit arbejde, så må jeg jo bøje mig for hans regler ....


  • #6   17. sep 2013 hanne m: Det skal nok gå godt - min Luna var overhovedet ikke smertepåvirket og gik selv ud til bilen. Vi afleverede om formiddagen og blev, til hun sov. Så hentede vi hende lige over middag, så snart hun var vågnet. Det hele forløb absolut problemfrit, men jeg ville ikke have accepteret, at hun skulle blive der til næste dag smiley Da vi kom hjem, spiste hun endda med god appetit, men forstår din nervøsitet, jeg var ved at gå til i de få timer, hun var væk hjemmefra.

  • #7   18. sep 2013 Bella blev steralliseret i går, hun var rigtig træt og græd hele dagen i går men i dag har hun været frisk som en havørn.
    Så held og lykke med putten, er sikker på det nok skal gå godt. smiley


  • #9   18. sep 2013 Nu er hun afleveret, og var der til hun slappede helt af ...

    Jeg ´ved ikke om der er forskellige metoder der kan gøre en forskel for hvor længe de skal være ved dyrlægen.

    ham her syer med indvendige sting og siger det er meget vigtig den ligger roligt .... men har ikke forstand på det ...

    Jeg er ligeglad med betalingen for overnatningen, kan bare næsten ikke bære hun bare ligger der ......

    Ved ikke om det er dyrere, skal give knapt 4000 alt i alt ....


  • #10   18. sep 2013 Min dyrlæge syede også med indvendige sting og limede det alleryderste, så der var ikke så meget som et sting, der skulle fjernes efterfølgende. Og der gik dårligt en måned, så kunne man ikke se arret længere - SÅ flot lavet. Luna måtte heller ikke springe eller løbe igennem, men hun måtte hjertens gerne gå tur i snor.
    For ca. 25 år siden fik jeg også en tæve steriliseret, dengang beholdt de også hunden til dagen efter. Og nej, det er ikke væsentligt dyrere - jeg mener, jeg gav omkring 3.500 kr., men hun har så også altid veterinærassistent på ved operationer.

    Jeg håber, du snart hører godt nyt om din lille hund smiley


  • #11   18. sep 2013 Iflg. dyrlægen er operationen vel overstået og hun er vågnet op af narkosen men ligger nu bare og sover og passer på sig selv ....

  • #12   18. sep 2013 Åh, det var dejligt at høre - så skal du bare have tiden til at gå til i morgen smiley

  • #13   18. sep 2013 ja, han har sendt et billede hvor hun ligger og er puttet med en fint tæppe til at varme numsen, og jeg kan se der er vand og mad, og fint rent omkring hende, så det har hjulpet...

  • #14   18. sep 2013 Hvor lyder det bare godt Hanne smiley

Kommentér på:
så er det i morgen ... sterilisation

Annonce