{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.276 visninger | Oprettet:

A. C. H.
A. C. H.
Tilmeldt:
24. sep 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min hvalp piver pludseligt meget {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hvalp på 12 uger, og jeg har haft ham siden han var 8.
Han har været meget nem. Har slet ikke pevet, god til at lege med sig selv, og dygtig til at være alene. Han har været alene derhjemme i max et par timer om aftenen, og ellers har jeg ham med på arbejde hver dag, hvor han har sit eget kontor at ligge på. Jeg kigger til ham jævnligt, og tager ham med ud på græsset for at tisse, lege lidt, osv.
Det er gået helt fint indtil igår, hvor han pludselig pev og hylede helt vildt højt og hjerteskærende. Han kunne slet ikke være alene noget sted, han kradsede på døren og hylede. Han vil op til mig hele tiden, og render i hælene af mig. Det har han aldrig gjort før. Hvis jeg er ude af syne piver han, og normalt har jeg sagtens kunne gå fra ham, uden noget problem.
Er det en normal fase han går igennem? Eller hvad kan være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hvalp piver pludseligt meget
  • #1   24. sep 2013 Hvalpe har forskellige faser de skal igennem..Indtil de er 12 uger er de eller virker de modige og i balance..Efter de 12 uger kommer der nogle uger hvor nogen af dem bliver meget usikre og ængstelige..Jeg har selv haft hvalpe med på job. og ved der for de har ageret meget forskelligt..Det bedst lige nu for din hvalp ville sikkert være hvis han kunne være hvor du er de næste uger...Og så tag den derfra...Det er ca. 4 uger hvalpen vil være let påvirkelig a f noget som gør den usikker og bange.

  • A. C. H.
    A. C. H. Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   25. sep 2013 Tusind tak for dit svar. Jeg må holde ham hos mig de næste uger smiley

Kommentér på:
Min hvalp piver pludseligt meget

Annonce