{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

Rå lammeben {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt et par rå lammeben til Milo oppe i Kvickly, og han har fået et at gnaske i og syntes det er skønt. Jeg har aldrig givet ham et råt ben før, men har får en gang imellem lidt råt i sin mad.

Mit spørgsmål er så, hvor meget spiser de af det? Jeg sidder er og får dårlige nerver nå det knaser men det burde vel ikke splintre når det er råt?


Er der noget jeg skal være opmærksom på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rå lammeben
  • #1   30. sep 2013 Begge mine får et marvben/okseknogle 1 gang om ugen ved siden af deres tørfoder. Forleden fik de lammeben og det hele blev spist uden problemer smiley

  • #3   30. sep 2013 Vi køber tit rå lammeben til Joey ved en BARF forhandler. Han spiser rub og stub smiley

  • #4   30. sep 2013 Ja undskyld, men jeg anede ikke de spiste det hele smiley
    Han har fået hul ind til marven nu, og ligger rigtig og nyder det.

    Han engang et kalveben, men det havde godt nok og været tilberedt, men hans mave gik helt i kludder dagen efter. Han afføring var små stenhårde kugler, og han skreg da han skulle af med dem. Siden har jeg ikke turde give ham noget.
    Kan det være fordi det havde været tilberedt?


  • #5   30. sep 2013 Det skal jeg ikke udtale mig om, men når Joey får rå ben er hans afføring også meget hård dagen efter. Han skriger dog ikke eller virker besværet!

  • #7   30. sep 2013 Min gamle Cato (Engelsk Mastiff) fik af og til et okseben, og han var helt vild med det. Men så gik det galt. Han havde spist det så hurtigt at det havde samlet sig i en knude i hans tarm og sat sig fast. Han blev rigtig syg, og dyrlægen troede det var kræft. Men en operation viste altså, at det var kødbensrester, så jeg må indrømme - mine hunde får IKKE rå ben mere.

  • #8   30. sep 2013 Tak for jeres svar smiley
    Jeg har paraffinolie liggende, hvis det skulle gå helt galt.
    Det lyder forfærdeligt Helle! Milo har ligget og hygget i halvanden time, så jeg tror ikke han har spist det for hurtigt. Han er også gået fra det nu og har ikke spist det hele smiley


Kommentér på:
Rå lammeben

Annonce