{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Alenehjemme problemer {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min hund Charlie, på 6 måneder har den sidste månedstid, taget ting og bidt dem i stykker når han er alene hjemme.

Det har ikke været et problem tidligere, hvor han var rigtig dygtig til at være alene hjemme, og kunne i flere timer.

Hvad kan det skyldes? Jeg har ikke ændret noget, når jeg går fra ham, så det kan ikke være det.

Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, så han stopper.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alenehjemme problemer
  • #1   3. okt 2013 kedsomhed

• #2   3. okt 2013 Hvordan og hvor meget har i trænet alene hjemme?

• #3   3. okt 2013 mine reagere når der har været nogle og banke på døren imens jeg ikke er hjemme.. men jeg har desværre også en stalker..
    det kan være han er understimuleret, muligvis er inde i en periode hvor han har behov for mere.. har haft en dårlig oplevelse, eller at i måske er lidt mere stresset end i plejer smiley der kan være tusinde vis af forklaringer smiley

• #4   3. okt 2013 "Lømmelalderen", hvor de desværre glemmer alt, er mit bud.

Hormonerne raser rundt i kroppen på ham, og han aner ikke hvad der "er galt" med ham, så at skælde ud hjælper ingenting - Han kan ikke gøre for det.

Start forfra igen, og sørg for han ikke når at udvikle "rigtig" seperationsangst.
    Det skal nok komme hurtigt igen, hvis han ikke får for mange dårlige oplevelser med at være alene hjemme.

Og husk så også, at han så småt begynder at nærme sig unghundealderen, hvor han vil kræve mere stimulering end han hidtil har gjort... Der skal ikke så meget til at gøre en hvalp træt og tilfreds, men fra unghundealderen og til de er omkring 1½ - 2 år stiger deres behov stille og roligt smiley

Kommentér på:
Alenehjemme problemer

Annonce