{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

Lulu P
Lulu P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

Kan en hund ikke være sløj/utilpas {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker at vi mennesker godt engang imellem kan have en dag eller to hvor vi er sløje uden der nødvendigvis ligger mere i det.

Grunden til jeg spørger er selvfølgelig at jeg er lidt bekymret for min hund.

Hun virker frisk og klar og slet ikke nedstemt på nogen måde. Hun har ikke feber og hendes afføring er normal i farve og form - MEN de sidste to dage har hun kun spist omkring det halve af hvad hun plejer og engang imellem ryster hun når hun bare ligger og slapper af. Hun sover dog som hun plejer.

Jeg har følt hendes ben og krop igennem og tjekket hende i munden og hun virker ikke til at have ondt nogen steder,

Er det bare mig der er pylret eller synes I jeg skal kontakte dyrlægen og få ham til at kigge på hende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan en hund ikke være sløj/utilpas
  • #1   5. okt 2013 Hvor gammel er hunden

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

#2   5. okt 2013 Hun er næsten lige blevet syv og er en blanding af labrador og en ukendt han

• #3   5. okt 2013 Er hun steriliseret??

• #4   5. okt 2013 Kan det være en falsk drægtighed?
    Hvornår har hun sidst været i løbetid?

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

#5   5. okt 2013 Nåh ja det var nok meget smart at have med at hun er steriliseret og det blev hun mellem 1. og 2. løbetid så det er længe siden

• #6   5. okt 2013 Okay så er det i hvert fald ikke livmoderbetændelse.

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

#7   5. okt 2013 Nej det ville være meget underligt smiley
    Lige nu ligger hun også bare og sover som ingenting så jeg har svært ved at finde ud af om jeg overreagerer smiley

• #8   5. okt 2013 Og heller ikke falsk drægtighed smiley

Du har ikke skiftet foder, eller haft ændringer i dagligdagen for nylig?

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

#9   5. okt 2013 Ingen foderskift.

Den største ændring er nok at min mand har været væk hjemmefra de sidste to måneder og ham brugte hun meget tid på at lede efter i starten og gør det faktisk stadig - så om det er noget så 'simpelt' som afsavn ved jeg ikke

• #10   5. okt 2013 Det kan da sagtens være fordi hun savner ham.

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

#11   5. okt 2013 Ja det kan da godt være. Jeg troede faktisk bare ikke at en hund savnede så lang tid.

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

#14   5. okt 2013 Rotterne - Ja det er nok ikke engang løgn for jeg har jo reageret når jeg har set hende ryste. Jeg slår koldt vand i blodet og ser hvad tiden bringer.

Birgitta - Ja han kommer hjem i starten af næste måned så hvis det er afsavn bliver han helt overfaldet når han kommer ind af døren.
    Faktisk har vi brugt mere tid på at træne og har også gået flere og længere ture.

Ja jeg havde tænkt på at hun skulle undersøges som senior næste gang vi skal afsted til dyrlægen.

Hun er meget opmærksom på mig meget af tiden og det vil jeg da udnytte til at snakke med hende/til hende om situationen og se om det måske hjælper

• #16   5. okt 2013 Altså hvis jeg bruger ordet far når han er på job så tror Sally at han kommer hjem lige nu og her, så det er jeg stoppet med. Synes ikke du skal tale med hende om ham....det forvirret nok mere end det gavner

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

#17   5. okt 2013 Birgitta ja det er selvfølgelig ikke til at vide om hun går i den modsatte grøft og agerer pigesur - men ja hun skal nok blive god igen det gør hun altid.

Lotte - Jeg har altid snakket meget med hende så tror ikke hun bliver forvirret af det. Jeg skal nok ikke lige snakke om 'far' på en helt opkørt måde for det er tegn på at han er kommet hjem - men tror godt jeg kan snakke stille og roligt om far uden det gør nogen skade

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

#19   5. okt 2013 Og vil lige indskyde at jeres indlæg her har givet mig en SÅ meget bedre fornemmelse i maven smiley Tusind tak for det.

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

#20   5. okt 2013 Rotterne - Nej den måde skal jeg selvfølgelig ikke gøre det på - det er jo grænsende til pineri. Jeg tænker mere at snakke stille til hende ikke på en forventningsfuld måde.

Kommentér på:
Kan en hund ikke være sløj/utilpas

Annonce