{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Angst eller frygtsom {{forumTopicSubject}}

hej.
Jeg har en dejlig bordercollie/labrador blanding som er 2 1/2 år fik ham fra anden familie da han var ca 1 år. Han har altid været en glad hund og elsket at være ude og gå laaange ture. for et 1/2 år siden havde vi brand i vores ovn og røgalarmen gik igang der var "heldigvis" kun røgskade men vores hund havde jo været alene i al den larm og røg i et stykke tid. Han har mén i form af når han lugter røg er han meget opmærksom om hvor det kommer fra og ved bip lyde er han også opmærksom men det er der jo ikke noget at sige til. det arbejder vi med når det sker. Høje brag og nytår kan han slet ikke og kryber langs panelerne når han hører dem. det arbjeder vi også med. Mit spørgsmål og historie er at han de sidste 3 dage bestemt ikke har haft lyst til at gå tur. så snart han ser sin snor skynder han sig ind i stuen og vi skal nærmest lokke ham for at komme ud og besørge. Vi har ikke oplevet noget på vores gåture og får vi ham ud på vejen besørger han og så vender han om og trækker hjem. fik ham ud poå en længere gåtur idag men efter lidt tid er han meget vagtsom og har ørerne tilbage og halen mellem benene og kigger på mig hele tiden. Den sidste del af turen trækker han meget for han ved at huset er lige om hjørnet. Har en tid hos dyrlægen i næste uge. han er begyndt at hapse når man kommer hjem. Mit spørgsmål er om der er nogle der har oplevet ngoet lignende eller om i kender nogle gode sider som har med adfærd at gøre? det skal lige sige at hans afføring er lind og fin og temp på 38,4.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Angst eller frygtsom

Annonce