1.351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Fodring af Islandsk hvalp / dårlig mave. Fodring af Islandsk hvalp / dårlig mave.

Hej HG.

Jeg er blevet ejer af en islandsk fårehund på næsten 9 uger.
Han kom hjem i onsdags og jeg har fået Eukanuba hvalpe foder med fra avler som han er vant til at få og som han også er vant til, står det fremme så han spiser lidt hele tiden i løbet af dagen.
Han har haft rimelig tynd mave siden han kom hjem, ikke sådan vand pjask, men meget blød og ikke nemt at samle op i græsset. Han besørger ca. 4-6 gange i døgnet og et par gange har det været rimelig normalt det der kom ud, men syntes at det er blevet lidt værre det sidste døgn.
Jeg har været på apoteket i dag og købe zoolac og det har han fået så nu er jeg spændt på om det hjælper ham.
Tror i det kan være stress over at være flyttet hjemmefra?
Han har taget hele forløbet i stiv arm og været glad og meget aktiv lige fra starten, han opfører sig som en hvalp bør og drikker og spiser som han skal.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad andre islænder ejere fodre med da jeg skal have fundet ud af hvad jeg skal skifte over på inden jeg løber tør for Eukanuba, jeg har dårlig erfaring med Eukanuba fra en tidligere hund og vil derfor ikke fortsætte med det.

Hilsen en glad Islænder ejer. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fodring af Islandsk hvalp / dårlig mave.
Kommentér på:
Fodring af Islandsk hvalp / dårlig mave.

Annonce