{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

når man møde folk i skoven {{forumTopicSubject}}

Jeg går dagligt tur i skoven med 2 border collier og lige nu er der jo ekstra mange folk i skoven.

På dagens gå tur møder vi en lille flok som spøger om jeg ikke kan kalde mine hunde til mig siden de skal gå i snor..... jo siger jeg med man må ikke slippe hund løs i skoven.... damen: jammen det er da synd for dem de skal gå i snor... jeg vælger bare at skynde mig hvider..

sener møder vi en far og mor med 4 små børn på en smal sti. jeg går ind til side og for hundene i dæk så familien kan komme forbi uden at de bliver kysset og krammet. faren siger til mig om de er aggressive siden de er i snor og jeg trække væk???? Nej siger jeg det er de ikke, med de må jo ikke gå løs i skoven.... så vil de snakke med hunden hvor til jeg siger at det må de ikke da de er dækket af. så skynder de sige at gå og jeg kan høre snakke om de nok er ulovlig side de ikke må hilse på....

Så det er åbenbart mig der er helt forkert på den når jeg har mine hunden i snor....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når man møde folk i skoven
  • #1   16. okt 2013 Nej er det ikke, men folk brokker sig altid om man så har dem i snor eller ej der er altid nogen der synes det er noget mærkeligt noget

• #4   16. okt 2013 Den har jeg også oplevet en del gange. Min lille, som i den grad har fået teenage på hjernen, holder jeg i snor, selv i skov og på marken. Der undrer folk sig også, og jeg har også fået en del kommentarer omkring det.

Jeg tager også altid mine ind til siden når vi skal forbi folk, selvom min store eeelsker at få lov at hilse på specielt børn, men pga hans størrelse (40 kg) ved jeg at nogen kan være bange for ham. Der tror folk også straks at jeg har en aggressiv hund.

• #6   16. okt 2013 ja det er nok ikke let at tilfredsstille folk. men kunne slet ikke drømme om ikke at have dem i snor og de har jo hver en 8m Flexi line.

med ja hade de været løse var folk nok også blevet sure.

• #7   16. okt 2013 Fik også skældud to gange i dag for at have mine i snor smiley Den ene, fordi hendes løse hund åbenbart blev aggressiv af hunde i snor... Æh...

Den anden blev mobset over at hans hund ikke måtte overfalde min, når hun var spændt for. Endte med at råbe hun altså havde ræveskab... Så fik han endelig fat i kræet.

Har også døjet med en schæfer, der kommer spurtende når den ser os, står kort foran os og galper og er rigtig ubehagelig. Forsøger vi at gå, begynder den at cirkel om os, og stiller sig i vejen og gør "udfald". Dog kommer den aldrig tættere på end en meter. Ejeren er komplet ligeglad og min mutte bliver SUR over dens opførsel. Virkelig ubehageligt.

• #8   16. okt 2013 Ej, dem møder vi også, selvom der er fiiiine skilte ved hver indgang med at hunde skal holdes i snor.

• #9   16. okt 2013
    Åh ja det er svært at være en ansvarlig hundeejer smiley

Jeg har hunde i snor i skoven- til manges irritation, for så ser det jo forkert ud når deres er løse smiley
    Jeg siger konsekvent nej til børn og forældre der vil klappekage på mine hunde fordi mine vovser er SÅ glade for børn at de er lige vel voldsomme- Så fpr jeg skæld ud af forældrene fordi jeg lærer deres børn at hunde er farlige smiley
    Jeg samler trofast lort op efter mine hunde- og får skæld ud af dem der ikke gider, fordi de så kommer til at fremstå som dovne og uansvarlige smiley
    Jeg træner mine hunde på den lokale boldbane,så de lærer at være indkaldsstabile uanset stimuli og omgivelser- så får jeg skæld ud af ungerne fordi mine hunde ikke må lege bold med dem smiley

Nå ja og kronen på værket smiley
    Jeg går tit spor med mine hunde for at holde deres hjerner/næser aktiverede i forhold til deres natur- så bliver jeg beskyldt for at træne blodtørstige kamphunde smiley

Nogle gange er det bare ikke til at gøre NOGEN tilfredse smiley
    Altså udover vovserne, som virker ret glade for tilværelsen smiley

• #10   16. okt 2013 Hæ hæ, får også tit den der " hvor er det synd for dig, må du ikke løbe uden snor!" - henvendt til hunden smiley

For det er da syyyynd for min 6 mdr gamle finske lapp at hun ikke bare må rende rundt som det passer hende, bare fordi hendes indkald ikke er helt godt, og hun absolut ikke kan holde sig fra andre hunde, der kommer hendes vej - altså!!! smiley

Det er så synd at hendes duuuuumme ejer gerne vil prøve at være en ansvarlig hundeejer, der ikke lader uopdragen spidshund med egne meninger rende i hovedet på alle andres hunde, ud foran cyklister og måske bare helt væk! smiley

Hurra for misforstået godhed - jeg ved hvorfor hun er i snor!

• #11   16. okt 2013 Når de får at vide at det vil koste mig 2000 kr. at blive taget med hunden hvor den ikke har snor, så synes jeg folk fint fatter det. De vidste slet ikke at bøden er så stor og mange kan først fatte ting når det går på pengepungen.

• #12   16. okt 2013 Har godt nok aldrig været ude for sådan noget... smiley

• #13   16. okt 2013 Sanne M: Det kan være jeg bruger den næste gang. smiley

Jeg plejer bare at smile og så tænke mit. Eller:

Hundejer: "Den virker da lydig nok til at du kan lade den løbe fri".

Mig: "Det er hun også" - og så går vi videre - med snor på. smiley

Kommentér på:
når man møde folk i skoven

Annonce