{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

For faen da osse... (Musashi) {{forumTopicSubject}}

Som mange af jer ved er Musashi jo syg, og er på smertestillende. Han har været det i en uge, og det ser ud til at hjælpe fint. Der har været en dag hvor jeg kunne se han havde lidt ondt, men ellers ikke noget.

Men her til aften har han haft ondt, så ondt at jeg blev lidt nervøs. Han pev, bed efter sin lænd, og fortalte mig bare at han havde ondt. Når man kender sin hund så godt, er det lige før man kan læse dens tanker. Det må i der kender det give mig ret i.

Så jeg har lige haft ringet til vagtdyrlægen, og fik lov til at give ham mere smertestillende.

Det eneste vi har lavet i dag er at gå vores normale tur, han løb så noget mere end han plejer. Vi stod på marken, og han løb bare rundt, og rundt, og rundt. Men han er også begyndt at få noget tilskud fra Kyäni, som hedder Nitro fx. Som skulle genopbygge celler, og nok desværre give mere energi. Det er nok det der har ramt ham.

Men det kan da ikke være rigtig, at min hund ikke skal have lov at være hund. Og ikke kunne holde til at løbe på en mark smiley

Så jeg overvejer nu at stoppe med det tilskud, hvis det giver ham så meget mere energi, at han får ondt af at bevæge sig mere...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For faen da osse... (Musashi)
Kommentér på:
For faen da osse... (Musashi)

Annonce