{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Panik, Panik Bella i Fakse kalkbrud {{forumTopicSubject}}

Vi var hele familien nede og besøge vores mor igår. Søskende, kærester og hunde... Smadder hyggeligt!!!

Jeg prøvede at få alle med ud at gå, men min overtalelsesevne må være svækket lidt, for jeg endte med at gå tur med Tiki og Bella alene.
Nå men pyt med det... for jeg fik en masse gode billeder af dem begge to.

Tiki:
(link fjernet)

Nå men til selve historien:

Vi gik ned til Fakse kalkbrud, da min mor bor lige ved siden af. Vi stod der på kanten ned til det isblå grundvand, og nød udsigten i den tidlige aftensol.
Til min store skræk ser jeg Bella forsvinde ud over kanten. Det skal lige siges, at det går lodret ned.
Dér stod jeg så med Tiki oppe på kanten og så ned på bella, på den første afsats ned til bunden af kalkbrudet. Panik panik!!! Hvordan faen skulle jeg få hende op igen?
Da jeg så at hun var på vej ned af den næste skrånen, kaldte jeg strengt på hende, mens jeg så mig om efter en vej derned... Der gik 5 split sekunder. VUPTI så stod hun ved siden af mig oppe på kanten!?
Hun har så meget fart på når hun løber, at hun kan løbe op ad en lodret skråning. *LOOOL*

Tiki fandt jo også ud af, at det kunne være sjovt at komme derned. Men hun er en 12 år gammel hund, så hende holdt jeg desperat tilbage, for hende ville jeg aldrig få op igen. ;o)

Se billeder. De sidste 6:
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Panik, Panik Bella i Fakse kalkbrud
Kommentér på:
Panik, Panik Bella i Fakse kalkbrud

Annonce