{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

skal ud med det:-( {{forumTopicSubject}}

vores gamle nabo valgte sidste år at købe en labrabor hvalp, men glemte at opdrage den, han brokkede sin konstant over den stakkels hund, og jeg valgt at prøve at hjælpe ham, men lige maget havd jeg gjorde var han lige glad, skæbnen vil så han bliver indlagt på syghuset, han er en ældre herre, med en del sygdom, og jeg siger ja til at passe vovse, hun er en stor mundfuld, har værken lært at gå i snor, komme ved kald, sit eller læk, eller noget som helst, jeg passer hende til han kommer hjem, får lært hende lidt, og han prøver at holde det. men men jeg besøger ham, da jeg skal ned og hente en hund jeg selv har købt og det hele er tilbage i den gamle:-( jeg bliver ked af det. hun er kun 1 år. jeg køre ned efter min nye vosve, med en klump i halsen, og 2 dage efter ringer han til min mand om vi vil have hende, og vi må desværre sige nej da vi lige har købt en, men vi forslår at hjælpe med en omplacering, men det vil han ikke være med til, så skal hun bare aflives:-( så idag blev en 1årig hund aflivet, pga af en ejer, der ikke ville opdrage på den, og ikke engang give den en chandse, vi kunne ikke over tale til ham til at få lov til at hjælpe eller noget som helst, så jeg er godt sur og og gal i mit hovede, nu kan jeg kun se på min vovse og tænke det skal han ikke i gennem, smiley skal lige siges hun fejlede ikke noget ud over ikke at være opdraget så hun viste ikke bedre:-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal ud med det:-(
  • #1   17. okt 2013 ahh stor tuder overman ikke kan rede alle dyr i verden:-( og havde jeg vist han ville aflive havde jeg bare hente hende. og fundet en familie til hende

• #2   17. okt 2013 "men vi forslår at hjælpe med en omplacering, men det vil han ikke være med til, så skal hun bare aflives"

Men har han sagt i telefonen at den så bare blev aflivet? For så kunne i jo ha hentet den... Dette er ikke sagt for at gnide salt i såret for jeg forstår så udemærket godt din frustration..

Hold kæft det er ærgerligt at aflivet en 1 årig hund bare fordi ejer ikke har magtet at opdrage den smiley

• #3   17. okt 2013 nej han sagde det ikke i telefonen, men ringede idag og sagde han havde aflive hende:-( selv om vi sagde vi ville ringe idag så vi kunne finde en løsning osv. men vi arbejder, jo osv, så kunne ikke rigen før vi fik fri, men han kom os i for købet så kl 11 idag, og ringede til os kl 13:-(

• #4   17. okt 2013 Ej hvor trist, når sådan noget sker smiley Hvorfor i al verden ville han dog ikke omplacere den stakkels hund? Den fortjente jo bedre.

• #5   17. okt 2013 meget hun kunne nemt blive en god vovse men den rette føre:-( øv altså er så sur:-( og tro desværre også jeg skælder ham ud når jeg skal hente de trænings liner osv han lånte ved mig.

• #6   17. okt 2013 jeg ved ikke hvorfor en stædig gammel mand er han, og dum her må man vist godt bruge det ord

Kommentér på:
skal ud med det:-(

Annonce