skal ud med det:-( {{forumTopicSubject}}
vores gamle nabo valgte sidste år at købe en labrabor hvalp, men glemte at opdrage den, han brokkede sin konstant over den stakkels hund, og jeg valgt at prøve at hjælpe ham, men lige maget havd jeg gjorde var han lige glad, skæbnen vil så han bliver indlagt på syghuset, han er en ældre herre, med en del sygdom, og jeg siger ja til at passe vovse, hun er en stor mundfuld, har værken lært at gå i snor, komme ved kald, sit eller læk, eller noget som helst, jeg passer hende til han kommer hjem, får lært hende lidt, og han prøver at holde det. men men jeg besøger ham, da jeg skal ned og hente en hund jeg selv har købt og det hele er tilbage i den gamle:-( jeg bliver ked af det. hun er kun 1 år. jeg køre ned efter min nye vosve, med en klump i halsen, og 2 dage efter ringer han til min mand om vi vil have hende, og vi må desværre sige nej da vi lige har købt en, men vi forslår at hjælpe med en omplacering, men det vil han ikke være med til, så skal hun bare aflives:-( så idag blev en 1årig hund aflivet, pga af en ejer, der ikke ville opdrage på den, og ikke engang give den en chandse, vi kunne ikke over tale til ham til at få lov til at hjælpe eller noget som helst, så jeg er godt sur og og gal i mit hovede, nu kan jeg kun se på min vovse og tænke det skal han ikke i gennem,
skal lige siges hun fejlede ikke noget ud over ikke at være opdraget så hun viste ikke bedre:-(
feb 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 73
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.418
Men har han sagt i telefonen at den så bare blev aflivet? For så kunne i jo ha hentet den... Dette er ikke sagt for at gnide salt i såret for jeg forstår så udemærket godt din frustration..
Hold kæft det er ærgerligt at aflivet en 1 årig hund bare fordi ejer ikke har magtet at opdrage den
feb 2013
jun 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 487
feb 2013
feb 2013
skal ud med det:-(