{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Skal din hund med ud? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har en husky/samojed blanding på 2 år der hedder Maya. Maya kræver en del motion, og de dage hvor jeg ikke har tid til en tur på 2 timer, kunne det være rart at hun have en at lege med, så hun på den måde kan blive aktiveret og træt. Jeg vil derfor høre om der er nogle af der bor i fr.værk (nær vinderød) som ville have gavn af at jeg "lånte" jeres hund engang imellem smiley
Jeg ville bare komme forbi og hente hunden, gå en times tid med Maya og din hund så de kan lege, også komme igen med hunden smiley
Det kræver at din hund nogenlude adlyder komandoer og at den må lege frit.
Maya er en hund med fart på, så det er også lidt et krav ved din hund, da Maya elsker at løbe og lege i timer i træk hvis hun får lov smiley
Lad mig høre hvis det er nogle det tænke at det lyder som noget, så må vi se hvad vi kan finde ud af.
Jeg har desværre ikke bil, og den eneste skov hvor hunde må være fri i fr.værk. er ikke så stor, men lidt tid kan man da få til at gå der. - men hvis du har bil, har jeg kørekort, og kan efter aftale køre ud til hundeskoven i liseleje smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal din hund med ud?
  • #1   9. feb 2011 Jeg tror du få overordentlig svært ved at komme og hente en hund uden ejer! Tror du skulle søge efter en der har lyst til at være med i stedet.

  • #2   9. feb 2011 Man kan sagtens låne hunden af en, hvis det bare er til en gå tur smiley
    Det har jeg gjort mange gange før.


  • #3   9. feb 2011 Hente hunden hos en person, man slet ikke kende, eller for den sags skyld "låne" sin hund ud til en fremmed, det tror jeg heller ikke der er mange, der vil gå med til.
    Kender du ikke i stedet en, hvis hund du kender, som du kan tage med på tur?


  • #4   9. feb 2011 Jo Jo går med nogle forskellige, men nogle gange er det rart at gå alene, men det syntes Maya bare ikke smiley
    Men Hvis man hyre en hundelufter er det jo også en helt fremmed, der betaler man bare?
    Havde tænkt at det skulle være efter aftale med folk når de kom hjem fra fx. arbejde, sådan at de er hjemme når hunden skulle hentes..


Kommentér på:
Skal din hund med ud?

Annonce