Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sterilisering med kikkert - vægt på hund?
  • #1   20. okt 2013 Det har jeg også hørt. Det har noget at gøre med størrelsen på hunden og at det er nærmest umuligt at udføre det indgreb på små hunde

• #2   20. okt 2013 Nej , små hunde kan også steriliseres. Min kammerarts Chi blev ordnet for nogle år siden

• #3   20. okt 2013 jeg tror det afhænger meget af kirurgens erfaring, for det er et pillearbejde på små hunde. og det tager en del tid at få rutine. det er klart rutinen kommer bedst på store hunde, så hvis du har læst en vægtgrænse på et sted så er det nok mest sandsynligt at det er den grænse pågældende kirurg er nået til indtilvidere. og det er jo i virkeligheden ganske forsvarligt at man har en grænse smiley

• #4   20. okt 2013 Der udføres også kikkert sterilisationer på små hunde. Du kan blandt andet læse om hvordan det foregår her:

(link fjernet)

• #5   20. okt 2013 Begge mine er steriliseret med kikkert og vejer henholdvis 2,5 kg og 3,5 kg, samt min venindes Rusiske Toy på knap 3 kg.
    Så ingen problemer med små hunde smiley

• #6   21. okt 2013 Det kan være det er en gammel ting, jeg kan bare huske at have hørt det smiley
    Ikke at det nogensinde skulle være relevant for mig i den vægtklasse

Kommentér på:
sterilisering med kikkert - vægt på hund?

Annonce