{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Hundens....seksuel drift?? {{forumTopicSubject}}

He he... Diller-hundens moar is baaaaack smiley

Min kæreste og jeg har diskuteret frem og tilbage omkring hundens sex drive.... Fnis.

Han mener at hunden da burde ha lov til at finde sig en sød tæve på p piller og danse dirty monkey dance... I hvertfald bare prøve det!! Men næ næææ.. Den går ikke så længe jeg har noget at sku ha sagt..!

Han mener jo at det er en MAND i besiddelse af et sæt klunker, og de må da sku tømmes, for de er jo fyldte!! Og de bliver ved med at fyldes.. Hmm...

Jeg tror nu ikke hunde tænker sådan..
Er der nogle der har tænkt de tanker før os, og fundet frem til et svar? Blink blink.

Bliver hunden liderlig? Eller har den faktisk brug for at komme af med naturens svømmere en gang i mellem? Eller hvordan er det med det??! Hmm smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundens....seksuel drift??
  • #1   21. okt 2013 Jeg tror svaret kommer meget an på tænkerens køn.

Begge mine 2 store drenge klarede sig dog fint uden at Monkey Dance

• #2   21. okt 2013 kun mennesket og delfiner har sex af lyst og for nydelsens skyld smiley

• #3   21. okt 2013 Casper - det ved vi godt begge to. Men der produceres jo stadig svømmere og de vil jo gerne ud smiley

• #4   21. okt 2013 Nej. De er bare klargjort i tilfælde af at de skal ud. Det er ikke noget de vil smiley

• #5   21. okt 2013 Ej, jeg kan ikke forestille mig, at den som sådan har brug for at komme 'af med det' - medmindre der selvfølgelig er en lækker løbsk tæve i nærheden. ;o)

• #7   21. okt 2013 Hunde passer sig kun fordi instinkterne siger at de skal lave afkom. De går ikke rundt med en lyst.
    Tæver har stor risiko for sygdom ved hormonændrende midler, så det er der ingen der bruger.
    Giv jeres hund noget andet at lave, så har hverken mand eller Hund energi tilbage til at tænke sådanne tanker. Eller læs en bog om hunde måske..

• #17   21. okt 2013 Nu har jeg så en avlshan, så han har fået sine lyster styret nogle gange, men det betyder ikke at han kun tænker på at få noget på den dumme - sådan virker det godt nok ikke på mig smiley
    Bevares han er altid klar til at kurtisere en tæve, hvis muligheden byder sig, men det er mere sådan i retning af at sørge for at de nu også synes han er vildt sød, lækker og chamerende så de kommer til ham når det bliver 'den tid på året'..... smiley
    Han kan så godt finde på at 'tilfredsstille' sig selv (ofte på nogle lidt upassende tidspunkter smiley ). Han humper ikke noget, men 'nørkler' med udstyret og har et meget saligt udtryk i fjæset bagefter. Og så lægger han sig til at sove.....

• #22   21. okt 2013 Susanne O: Min hvalp gjorde det én gang, jeg afbrød al leg og tog legetøjet fra hende, 5 min efter snorksov hun - total overtræt minihvalp.
    Hun har siden (6mdr gammel) gjort det et par gange (hvem tæller? (*3*) smiley ) på sine allerbedste hundevenner, for hun kan simpelthen ikke styre, hvornår nok leg er nok. Her tager jeg hende så væk, evt. på skødet, men afbryder adfærden, for det kan også blive en rigtig, rigtig dårlig vane i længden.

• #25   21. okt 2013 Det er nu mere bare en sjov tanke/diskussion end noget andet.

Han er en mand og han skal da prøve det..! Ligesom mange mænd sys det er synd at kappe bollerne.. Tssshhhhkkk!!

Hunde-bordel har skam også været oppe og vende.. Skøre mand.. Selvfølgelig ikke noget der bliver aktuelt, dyson skal ikke danse dirty monkey Dance.

• #27   21. okt 2013 Susanne O: Hvis du kun fjerner legetøjet og ikke stresskilden, vil han sandsynligvis bare dirigere sin stressreaktion over på noget andet.
    Umiddelbart ville jeg tage legetøjet i øjeblikket, efterfulgt af et stille "a-a" (det er vores "nej" herhjemme), og så ignorere til hunden selv finder ro, derefter evt. kæle, men ellers lade den sove, hvis det er det, den gør.
    Jeg ville nok bare lægge legetøjet i legetøjskurven, så kan han selv hente det senere smiley

• #28   21. okt 2013 Susanne: min humpede sin tøjkanin i stykker, da han var lille. Jeg havde en strid svigermor den gang, og hver gang hun var der, så fik Ninus en ordentlig tur (nogle gange kiggede han bare på den og gav luften en omgang) Det hjalp at skifte svigermor ud smiley
    Ellers kan du stoppe de vilde aktiviteter, når han kammer over, og så bare lade ham helt i ro.

• #29   21. okt 2013 ha ha Julie smiley

• #30   21. okt 2013 Min gamle hanhund begyndte også at humpe nogle enkelte ting og visse mennesker i forbindelse med kønsmodningen, og var klart et tegn på, at han stressede lidt over visse situationer og mennesker plus at hormonerne fløj rundt i kroppen på ham smiley

Jeg afledte hans opmærksomhed, satte mig ned sammen med ham og var meget afslappet, aede ham roligt på brystet og så slappede han hurtigt af.

• #32   21. okt 2013 Susanne: Dyrlæger ved generelt hat om adfærd, så din dyrlæge vil sikkert synes det er en god ide at kastrere. Vedkommende kan ret sikkert heller ikke komme med brugbare råd ang. stress hos din hvalp.

Hvis min hund humpede/stressede så ville jeg observere hvornår det sker, så jeg kunne aflede inden adfærden begyndte. Dvs. hvis hvalpen bliver opkørt under leg, så afbryd legen inden det når for vidt. Få hunden til at bruge hovedet via. fx. søglege osv.

Kommentér på:
Hundens....seksuel drift??

Annonce