1.280 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hund med let krampe?? Hund med let krampe??

Hej HundeGalleri

Ville lige høre hvad folk har af erfaringer med krampe og hunde...

Vi har nu oplevet i alt 3 gange inden for nogle måneder, at Diva får noget "krampe" af en art..

De 2 første gange har hun stået og krummet ryg, mens hun har løftet hendes ene bagben, og bare stået og set rigtig betuttet ud... Det har jeg så fået afhjulpet ved at massere det ben hun stod og trak op...

Nu her under madlavningen så hun mega underlig ud igen.. Krummede sig sådan sidelæns, og lignede næsten en som havde ondt i maven og overvejede at kaste op... Rendte lidt "sidelæns" når hun skulle gå, fordi at hun havde lidt svært ved at gå på benene i højre side...

Tager hende op, og kan mærke at hun er total spændt i hele kroppen...

Jeg massere hende igennnem... Bevæger alle hendes ben rundt i cirkler, og får løsnet musklerne, og kan mærke hvordan hun begynder at slappe af igen, og holder op med at spænde - og får normalt udtryk i øjnene igen..

og WUPTI, så er hun 100% normal (lige som de 2 første gange hun har haft det, så er hun også blevet helt normal efter noget massage)....

Hvad er jeres erfaringer med sådan noget "let krampe"??

Jeg var godt nok på nippet til at smække dyret i bilen og skynde mig til dyrlæge.. Men kom i tanke om massagen havde hjulpet de andre gange - og det gjorde det så igen idag...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med let krampe??
Kommentér på:
Hund med let krampe??

Annonce