Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad betyder dette?
  • #1   3. nov 2013 valle proteinisolat er når man filtrere mælke protein. så måske filtrering af vegetabilsk protein

• #2   3. nov 2013 Proteinisulat laves som regel af koncentreret valle (biprodukt af ostefremstilling).

Jeg vil tro, at det, når det er vegetabilsk, er lavet af soya, som har et højt proteinindhold.

• #3   3. nov 2013 det var også min formodning, faldt over en tung pdf skrivelse fra levnedsmiddelstyrelsen, óg fik en formodning selv om selve proceduren ikke fremgik klart..
    Sidder og tæsker rundt i tørfoder til katte, og er stødt på dette i samtlige af RC varianterne som en af de første ingredienser.
    ikke om mine rovdyr skal spises af med Soya.. smiley

• #4   3. nov 2013 Jeg ville bestemt også vælge noget foder, hvor proteinkilden er animalsk, både til katte og hunde.
    Jeg mener at katte kun i megen lille grad er i stand til at udnytte vegetabilsk protein, så det er faktisk værdiløst.

• #5   3. nov 2013 Kattene har i årevis fået kornfrit foder af mærket WildCat, super godt og de trives rigtigt godt på det, senest har de fået porta 21, ligeledes kornfrit, og det trives de også godt på, men foderpillerne for begge mærker er så små at det er latterligt, de store katte nærmest sniffer det op gennem næsen smiley
    Så er på jagt efter noget med store foderpellets, men det er ikke nemt.
    har lige bestilt en prøvepakke fra Olivers, dem har jeg tidligere dårlige erfaringer med, netop kattefoderet, men der er kommet en variant der er kornfri netop til de store racer.
    de to får også råt, men den 3. spiser absolut intet andet end tørfoder, så det er svært med ham, og hans tænder er ikke for kønne.

Kommentér på:
hvad betyder dette?

Annonce