Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlægeskræk
  • #1   10. nov 2013 Få dyrlægen hjem til jer, eller mød ham ved bilen.
    Desuden skal du lære din hund at forbinde dyrlægen med andet end trælse ting.
    Tag derud jævnligt for at gå tur, træne, hygge, spise osv.

• #3   10. nov 2013 Kunne godt være at jeg skulle prøve dette tak smiley ..

• #4   10. nov 2013 Der er den der mobile dyrlæge der køre rundt. Kan ikke huske hvad hun hedder desværre.

• #5   10. nov 2013 Nu bor jeg blot en lille gåtur fra min faste dyrlæge, og nu da Morgan er den yngste og den vi har fået mens vi har boet her. Jeg har gjort det at en gang om ugen, eller hver 14. dag har vi gået op til dyrlægen, ind og sige hej og fået en guf, hilst på personalet, været på vægten og så hjem igen. Min dyrlæge er så rigtigt fint, hun er ikke bange for at kaste sig ned og rulle rundt på gulvet og lave en fjolle scene for at bløde op på hunden, jeg har set det flere gange med bange hunde. Som hun siger, hellere det, og vi så får en hund der er til at have med at gøre når de skal undersøges, end en panisk angst hund, der ikke er til at komme til.
    Jeg har hunde der er vilde med dyrlægen, og Morgan sætter tempoet op når vi går i retning mod dyrlægen han elsker simpelthen at komme der.
    så, jeg ville også gøre som skrevet ovenfor, start i det små og gør hver gang til en lille succes, involver jeres dyrlæge i projektet hvis muligt. Det er ikke noget der forsvinder på en gang, men over tid, det vil være så rart for alle parter hvis det kunne lykkes.

Kommentér på:
Dyrlægeskræk

Annonce