2.088 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Coton De Tulear spørgsmål Coton De Tulear spørgsmål

Kloge hundemennesker, hvilke erfaringer har i med Coton de tuléar? (bomuldshund)
Her tænker jeg både på sundhed, sind,
Er det en meget verbal race, er det en god Familiehund når man har helt små børn (tænker om den har tendens til at være nervøs og udfarende) hvordan er den at træne med, er den en hund der har nemt ved at fungere med andre hunde osv osv smiley

Og ikke mindst, kan i anbefale nogle gode opdrættere som selvfølgelig går op i hundens sundhed? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Coton De Tulear spørgsmål
  • #1   11. nov 2013 Jeg har kun snakket med én og den var en super sød og glad hund med spring i benene. Den var meget aktiv og legeglad smiley

• Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 24
    #2   11. nov 2013 Super god race med et rigtig godt sind.
    Stille og rolig, er ihvertfald hvad vi får at vide fra gæster.

http://frejasminde.dk/
    http://kenneljegum.dk/

Undgå for alt i verden kennel greenlands!

• #3   11. nov 2013 Vi har en. Han er meget sød - også elsker han børn. Der er da lidt lyd på ham, men han larmer ikke meget. Han var i sine unge dage ret aktiv, selvom han ikke stormer rundt mere, så gider han stadig lege og med på længere gå ture, og vores har aldrig været nervøs eller udfarende.
    Han er ikke god til andre hunde, men det er på grund af at han er blevet overfaldet 2 gange...

Meget dejlig og positiv race smiley

Vores kommer fra Kennel Kaltoft, og han er 10 år nu. Greenlands skal du holde dig fra! smiley

• #5   11. nov 2013 Venlige, sociale, glade og helt vildt dejlige hunde. Oplever en del der er forsigtige og tilbageholdende - det er ikke ønskværdigt mener jeg.
    Kig dig godt for og vælg naturligvis DKK-tavle. Vælg fra forældredyr der er sociale og ikke tilbageholdende.

• #6   11. nov 2013 Mange tak for jeres svar smiley

Hvad er der med kennel Greenlands siden i advarer mod den? smiley

• #8   11. nov 2013 Det er et lortested - for at sige det ligeud! Hold dig langt væk!
    Har selv en derfra og har været helt ufattelig heldig at få verdens bedste hund. Når jeg tænker tilbage vil jeg aldrig aldrig støtte det sted igen. På ingen måde ok forhold de lever under.

• #9   11. nov 2013 greenlands er en hvalpefabrik - hundene lever som burhøns...
    Canis-minor.dk
    Husk at du ikke blot skal snakke med opdrætteren om pelspleje - spørg om de vil vise dig det fysisk.. Simpelthen lærer dig det fra bunden.

• #11   11. nov 2013 Jeg kender ikke så meget til racen så vil gerne lige følge med hvis der skulle kommer flere indlæg smiley

Mht. Kennel Greenlands, ser deres hjemmeside fin ud.
    Godt nok ikke særlig professionel, men ellers er der ikke noget at rynke brynene over.
    Hvordan skelner man mellem de gode og de dårlige kenneler?
    Bare ved at Google og læse indlæg i diverse forums?

• #12   11. nov 2013 Jeg har selv et stk glad tæve smiley
    Det er en utrolig god race, glad, livlig og altid frisk på at være social og træne smiley
    De er dog lidt "skrøbelige", dvs ofte møder man dem med dårlig ryg.. (Ikke at det er et mega problem)
    Jeg har jo som sagt Sara, hun har for et par måneder siden fået fire diskusprolapser, men med hjælp fra magtor Christian Hembo, er hun smertefri smiley

Vi har løbet agility på konkurrenceniveau, men gør det ikke længere grundet hendes rygskade. Hun er super ivrig når vi træner eller generelt er sociale aktivt sammen, men samtidig kan hun sagtens hvile i sig selv og slappe af på sofaen smiley
    * Hun lærer lynhurtigt!

Kommentér på:
Coton De Tulear spørgsmål

Annonce