2.088 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar

26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Coton De Tulear spørgsmål Coton De Tulear spørgsmål
Kloge hundemennesker, hvilke erfaringer har i med Coton de tuléar? (bomuldshund)
Her tænker jeg både på sundhed, sind,
Er det en meget verbal race, er det en god Familiehund når man har helt små børn (tænker om den har tendens til at være nervøs og udfarende) hvordan er den at træne med, er den en hund der har nemt ved at fungere med andre hunde osv osv
Og ikke mindst, kan i anbefale nogle gode opdrættere som selvfølgelig går op i hundens sundhed?
0 synes godt om
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 485
mar 2013
Følger: 1 Svar: 24
Stille og rolig, er ihvertfald hvad vi får at vide fra gæster.
http://frejasminde.dk/
http://kenneljegum.dk/
Undgå for alt i verden kennel greenlands!
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 234 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 985
Han er ikke god til andre hunde, men det er på grund af at han er blevet overfaldet 2 gange...
Meget dejlig og positiv race
Vores kommer fra Kennel Kaltoft, og han er 10 år nu. Greenlands skal du holde dig fra!
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.952
Kig dig godt for og vælg naturligvis DKK-tavle. Vælg fra forældredyr der er sociale og ikke tilbageholdende.
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Hvad er der med kennel Greenlands siden i advarer mod den?
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.952
Har selv en derfra og har været helt ufattelig heldig at få verdens bedste hund. Når jeg tænker tilbage vil jeg aldrig aldrig støtte det sted igen. På ingen måde ok forhold de lever under.
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
Canis-minor.dk
Husk at du ikke blot skal snakke med opdrætteren om pelspleje - spørg om de vil vise dig det fysisk.. Simpelthen lærer dig det fra bunden.
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 224
Mht. Kennel Greenlands, ser deres hjemmeside fin ud.
Godt nok ikke særlig professionel, men ellers er der ikke noget at rynke brynene over.
Hvordan skelner man mellem de gode og de dårlige kenneler?
Bare ved at Google og læse indlæg i diverse forums?
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 452 Svar: 2.855
Det er en utrolig god race, glad, livlig og altid frisk på at være social og træne
De er dog lidt "skrøbelige", dvs ofte møder man dem med dårlig ryg.. (Ikke at det er et mega problem)
Jeg har jo som sagt Sara, hun har for et par måneder siden fået fire diskusprolapser, men med hjælp fra magtor Christian Hembo, er hun smertefri
Vi har løbet agility på konkurrenceniveau, men gør det ikke længere grundet hendes rygskade. Hun er super ivrig når vi træner eller generelt er sociale aktivt sammen, men samtidig kan hun sagtens hvile i sig selv og slappe af på sofaen
* Hun lærer lynhurtigt!
Coton De Tulear spørgsmål