821 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Camilla H
Camilla H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min franske bulldog/mops mistet appetitten.. Min franske bulldog/mops mistet appetitten..

Jeg skriver fordi jeg og min kæreste har fået den dejligste blandings hvalp som nu er knap 7 mdr. Men han har haft en del mave problemer i form at betændte anal kirtler og andre gener.. Dette skulle være iorden nu, men han er begyndt at lade sin mad stå, førhen spiste han det med det samme, men nu kan morgenmaden stå meget af dagen før han rør det, er det normalt eller ? Er lidt nervøs med alle de problemer der har været.. Håber at nogle kan hjælpe..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min franske bulldog/mops mistet appetitten..
  • #1   29. nov 2013 Han spiser når han er sulten (: .. Hvis han ikke tydeligt pludselig oplever massivt vægttab ville jeg ikke tænke så meget over det .. Bare hold øje med den, ellers blandt lidt lækkert i maden bare om aftenen ihvertfald, det kan være med til at vække appetitten smiley

• Camilla H
    Camilla H Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   29. nov 2013 Ja tænkte også det bare var det, men man bliver jo lidt nervøs med alle de problemer han har haft, men han taber sig ikke og har et fint og sundt udseende.. Så jeg kigger bare lidt efter ham smiley

• #3   29. nov 2013 Kan jeg sørme godt forstå, men ja hold et øje med ham smiley og hvis du virkelig føler han ikke spiser så smid noget i .. Men altså man kender sin hund som ejer og som du selv skriver så er han fin og sund samt taber sig ikke .. smiley

• #4   29. nov 2013 Hm, nu har jeg selv en enorm madglad mops, og jeg må indrømme, at hvis der var længere tid uden appetit ville jeg nok begynde at blive lidt bekymret. Men hold lidt 'øje med ham og se hvad der sker. Hvis det fortsætter, ville jeg nok kontakte dyrlæge - især når der har været så mange problemer.

• #5   29. nov 2013 Vores Berta gør det samme og det har hun altid gjort. Hun vimser rundt om skabet hvor maden står men når det så kommer i skålen så snuser hun bare til det og går. Som oftest spises morgenmaden imellem kl. 13 og 15.

Kommentér på:
Min franske bulldog/mops mistet appetitten..

Annonce