{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Lopper {{forumTopicSubject}}

Ja, så blev det min tur..

Søndag aften (efter vi har været på udstilling - I know rigtig skidt..!) opdager min mor og jeg to lopper på Coco. Vi får desværre ikke fat i dem..

Nå men 2 sekunder efter får de noget loppemiddel min mor har fået af dyrlægen for et stykke tid siden. Effiplan, tror jeg det hedder, er det virksomt?? Der står på pakken at det virker 4 uger.

Nå, men idag er der så blevet gjort hovedrent, sengetøjet og undermadrassen er blevet vasket og sådan. Hvor tit skal jeg vaske det? Hver dag?? Det får 75 grader, så det er jo lidt hårdt for det at blive vasket hele tiden…

Jeg kæmmede hende igennem idag med en loppekam og fandt absolut intet! Nu er Coco jo sort, men i og med hun lige er udstillet er næsten al hende underuld redt af, så jeg ville da mene man skulle få noget på krogen, når man bruger en loppe/lusekam, eller er det ønsketænkning?
Æggene, er de hvide? Fungerer det ligesom lus; at de sidder klistret fast på hårstråene??

Ja.. Hilfe!! smiley

p.s. Jeg tager til badminton om et kvarter så er først på senere igen, men vil blive enormt glad, hvis I vil svare på nogle (alle smiley ) mine spørgsmål alligevel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper
  • #2   3. dec 2013 Lømmel: Tusind tak for svar smiley
    75 grader er fordi jeg har støvallergi, så er bare vant til at sengetøj skal have så hatten passer smiley

    Jeg må have fat i noget sprøjtegift, det kan vel købes i velasorterede supermarkeder? Jeg har dog ingen have (bor i lejlighed, så vuf må leve med lugten, vil self lufte ud! smiley

    Hvis ikke fandt nogen æg, kunne det så tyde på at vi har fået behandlet så tidligt at de ikke har nået at lægge æg?? Jeg tænker lidt jeg selv køber noget loppemiddel og behandler om 4 uger igen, for en sikkerhedsskyld.

    Jeg har kun fået 2-3 bid selv.. Kan det være tegn på at giften ikke har virket på lopperne og de stadig sidder på hunden?

    Sorry for alle spørgsmålene, men er bare totalt forvirret over jeg ikke kan se de små sataner smiley Har kun set de to i søndags og ellers ikke...


  • #4   4. dec 2013 Igen, tusind tak!

    Jeg går i krig!! smiley


Kommentér på:
Lopper

Annonce