{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Hvordan reagerer i? {{forumTopicSubject}}

Stod og betalte mine varer i døgn nette da jeg hører en mand råbe " og du bliver siddende"... Tænkte hvem fanden råber han sådan af?

Kommer ud slæbene med varer sammen med min mor og se en meget stor mand prøve at få halsbånd på sin hund, det mislykkedes og han tager fat i nakkeskindet af den og hiver den op så den står på bagbenene og derefter smider den ned i jorden.. Jeg tænker slet ikke over det men udbryder " EEEJ opfør dig dog ordentligt overfor din hund.. Manden begynder at råbe af mig alt imens han stadig har godt fat i nakkeskindet af hunden.. Han spørger hvorfor jeg blander mig og jeg siger at det er synd for hans hund at han har sådan fat i den. Han siger at hans hund er 1 år og den skal fandme snart lære at opføre sig ordentligt!!! Den piver ik så den tager ikke skade siger han.. Står bare lidt og kigger på ham og ryster på hovedet og går derefter videre.. Kan godt mærke at der ikke kommer mere ud af den situation..og han er sgu ikke en særlig rar fyr smiley

Min mor blev skide sur på mig over at jeg blandede mig, fordi at sådan en som ham virkede farlig sagde hun.. Men åh jeg blev bare SÅ hidsig da jeg så den stakkels hund blive kastet rundt smiley

Blander i jer eller? Ved ikke om jeg gjorde noget dumt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan reagerer i?
  • #1   4. dec 2013 Ja jeg havde blandet mig ! Kan slet ikke have når folk er onde ved dyrene ! smiley

• #3   4. dec 2013 Jeg havde også blandet mig. Store fyre falder tungere smiley

• #4   4. dec 2013 Jeg havde også blandet mig, kan slet ikke have når jeg ser sådan noget så åbenlyst, så kan man fortryde bagefter

• #5   4. dec 2013 Jeg ville ikke være i stand til at holde min mund..

• #6   4. dec 2013 Jeg synes det er så sejt af dig du sagde noget til ham!
    Tror desværre ikke selv jeg ville gøre det, jeg er enormt konfliksky smiley

• #7   4. dec 2013 Jeg havde blandet mig, havde ikke kunne holde min kæft og havde nok sagt mere end dig. Ordene svinger bare ud af munden på mig inden jeg får tænkt mig om, når sådan noget sker. Jeg bliver irriteret og provokeret af sådanne personer.

• #10   4. dec 2013 Varkhond - En skam din historie ikke er virkelig, havde fandme været fedt! smiley

TS
    Jeg ved det faktisk ikke, da jeg heldigvis aldrig har set sådan noget IRL, eller hvad man siger.
    Jeg er normalt ikke bange for en konflikt eller et par på ørerne smiley Så kunne forestille mig at jeg sagde noget.... MEN hvis vedkommende allerede er hidsig, bliver vedkommende nok IKKE mindre hidsig af hvis jeg blander mig, og hvem mon så den der "ekstra" hidsighed går udover? (Nok desværre hunden.)
    Det er bare en tanke som slår mig.
    Og samtidig, så tror jeg på at hvis man skal få folk til at ændre sig, skal man prøve at komme til dem med kærlighed (forstå mig ret) - da det ikke virker at jeg råber lidt af vedkommende, vedkommende råber af mig osv... Det gavner ikke noget. Man kan håbe på at der bliver sået et frø af en tankegang som kan ændre vedkommende, men det er ikke sikkert. Desværre.

Jeg husker en episode hvor jeg fangede en løs hund, jeg vidste hvem ejeren var og kig så hjemad (mod ejer) med hunden. Den her hund er vildt glad smiley den har lige jagtet fugle og er godt tilpas med logrende hale osv. smiley Vi går stille og roligt hjemad, og ejer kommer gående imod os. Ejer havde opdaget at hunden var smuttet og var på vej ud efter den. Det første ejeren gør da vi ligesom mødes er at skælde hunden ud! (Altså verbalt.)
    Og så står jeg bare der og tænker mit - nu forstod jeg hvorfor hunden ikke kommer når der bliver kaldt smiley (her blandede jeg mig ikke, da situationen ikke lige var til at en 23 årig skulle komme og spille klog for en mand på +50. Og man kan sige at hunden led jo ikke, den forstår bare ikke hvorfor den bliver skældt ud)

• #11   4. dec 2013 Sanni: Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvor ved du fra Varkhunds historie ikke er sand?? smiley

TS: Synes det var FEDT at du turde sige noget!! Jeg lider selv af socialangst og derfor er det desværre meget sjældent at jeg tør blande mig og sige min uforbeholdne mening til folk der opfører sig som en røv med ører. Ville ønske jeg havde n*sser til det!!

• #12   4. dec 2013 Fedt at du gjorde noget!!
    Jeg tror desvære ikke jeg ville kunne gøre så meget... Jeg er så konfliktsky, så jeg havde desvære nok bare tænkt mit, og gået videre smiley

Stakkels vaps.. Tænk at nogen stadig har hund på den måde...

• #13   5. dec 2013 Victoria, læs hvad Varkhond skriver.

• #14   5. dec 2013 Jeg havde ikke kunne holde kæft og havde nok også pustet mig endnu mere op - der må jeg indrømme jeg har temperament som Linse når hun også ser sådan noget.

Hilsen pige på knap 160 og med kampvægt på 45 kg smiley

• #16   5. dec 2013 Nu som... Nårh sorry, havde læst det "forkert" så smiley Kan godt se det nu.

• #17   5. dec 2013 smiley

Kommentér på:
Hvordan reagerer i?

Annonce