Hvordan reagerer i? {{forumTopicSubject}}
Stod og betalte mine varer i døgn nette da jeg hører en mand råbe " og du bliver siddende"... Tænkte hvem fanden råber han sådan af?
Kommer ud slæbene med varer sammen med min mor og se en meget stor mand prøve at få halsbånd på sin hund, det mislykkedes og han tager fat i nakkeskindet af den og hiver den op så den står på bagbenene og derefter smider den ned i jorden.. Jeg tænker slet ikke over det men udbryder " EEEJ opfør dig dog ordentligt overfor din hund.. Manden begynder at råbe af mig alt imens han stadig har godt fat i nakkeskindet af hunden.. Han spørger hvorfor jeg blander mig og jeg siger at det er synd for hans hund at han har sådan fat i den. Han siger at hans hund er 1 år og den skal fandme snart lære at opføre sig ordentligt!!! Den piver ik så den tager ikke skade siger han.. Står bare lidt og kigger på ham og ryster på hovedet og går derefter videre.. Kan godt mærke at der ikke kommer mere ud af den situation..og han er sgu ikke en særlig rar fyr
Min mor blev skide sur på mig over at jeg blandede mig, fordi at sådan en som ham virkede farlig sagde hun.. Men åh jeg blev bare SÅ hidsig da jeg så den stakkels hund blive kastet rundt
Blander i jer eller? Ved ikke om jeg gjorde noget dumt
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 1.047
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 321
Tror desværre ikke selv jeg ville gøre det, jeg er enormt konfliksky
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 1.071
maj 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 487
TS
Jeg ved det faktisk ikke, da jeg heldigvis aldrig har set sådan noget IRL, eller hvad man siger.
Jeg er normalt ikke bange for en konflikt eller et par på ørerne
Det er bare en tanke som slår mig.
Og samtidig, så tror jeg på at hvis man skal få folk til at ændre sig, skal man prøve at komme til dem med kærlighed (forstå mig ret) - da det ikke virker at jeg råber lidt af vedkommende, vedkommende råber af mig osv... Det gavner ikke noget. Man kan håbe på at der bliver sået et frø af en tankegang som kan ændre vedkommende, men det er ikke sikkert. Desværre.
Jeg husker en episode hvor jeg fangede en løs hund, jeg vidste hvem ejeren var og kig så hjemad (mod ejer) med hunden. Den her hund er vildt glad
Og så står jeg bare der og tænker mit - nu forstod jeg hvorfor hunden ikke kommer når der bliver kaldt
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 203
TS: Synes det var FEDT at du turde sige noget!! Jeg lider selv af socialangst og derfor er det desværre meget sjældent at jeg tør blande mig og sige min uforbeholdne mening til folk der opfører sig som en røv med ører. Ville ønske jeg havde n*sser til det!!
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 940 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.061
Jeg tror desvære ikke jeg ville kunne gøre så meget... Jeg er så konfliktsky, så jeg havde desvære nok bare tænkt mit, og gået videre
Stakkels vaps.. Tænk at nogen stadig har hund på den måde...
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.904
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Hilsen pige på knap 160 og med kampvægt på 45 kg
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 203
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.904
Hvordan reagerer i?