570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hvordan gør jeg det her bedst? Hvordan gør jeg det her bedst?

Har I et godt stykke tid overvejet at få Vaks til tandrensning, og har nu ringet og forhørt mig om priser, så jeg er sikker på, at jeg har råd til det.

- Men hvordan gør jeg det her bedst?
Vaks er meget bange for dyrlæger, samt at han har 2 dårlige oplevelser i rygsækken, hvor jeg har forladt ham hos fremmede (en dyrlæge og en hundepension).
Så derfor ved jeg, at han vil blive enormt bange..

Tror I, at der er mulighed for, at jeg kan være der, når han lægges i narkose og når han vågner igen? Så han ikke skal efterlades på noget tidspunkt?

Hvad er jeres mening, hvordan er det foregået ved jeres oplevelser?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan gør jeg det her bedst?
  • #1   12. dec 2013 Snak med dyrlægen, nogle er lidt mere large overfor kunders ønsker end andre.
    jeg har en gang været der ved en bedøvelse af en tidligere hund, og igen da hun begyndte at vågne, hun var også en skæbne med lidt af hvert i bagagen

• #2   12. dec 2013 Sagtens. Jeg plejer at være der og nusse mine hunde i søvn og så kører jeg og så ringer de efter mig.

• #3   12. dec 2013 Jeg vil helt klart lige spørge i hvert fald. Det er en super god dyrlæge, har kun hørt ufatteligt meget godt om ham, så.. måske går han med til det.

Jeg tænker, at jeg gør det engang i januar, af den simple grund, at vi flytter nu, og det er lidt noget rod at skulle køre til Esbjerg og få ham til dyrlæge lige op til julen med flytning og sådan noget.

• #4   12. dec 2013 Min fik en sprøjte at sove på inden han skulle i narkose, så han ikke stressede over barbering og drop. Så han faldt i søvn på skødet af mig uden stress eller angst. Det var meget stille og roligt

• #5   12. dec 2013 Min er også panisk angst for dyrlæger.

Jeg fik det arrangeret, så jeg sad med hende da hun fik bedøvelsen. Og da hun så var faldet rigtig godt og grundig i søvn, kom de og hentede hende. Så gik jeg lige 20 min. og handlede, og kom så tilbage. Og så kaldte de på mig, lige så snart hun havde fået noget at vågne på. Så hun opdagede slet ikke at jeg var væk. Det var en rigtig god oplevelse, både for hende og for mig.

Så spørg, spørg, spørg. Og gør det meget tydeligt, at han IKKE skal være vågen uden at du er der.

• #7   12. dec 2013 Jeg har kun prøvet det en gang før, og der løj dyrlægen for mig. Uvidenheden længe leve, og jeg afleverede ham uden at vide det.

Så ja, jeg har det helt klart bedst med at være der.

• #8   12. dec 2013 Jeg har aldrig forladt min hund før den sov! vil dyrlægen ikke være med til det så find en anden!

ved ikke hvornår din hund skal vaccineres og ha lavet det årlige tjek, for så ville jeg helt klart få gjort det i samme omgang, for at få så lidt besøg ved dr. dyr som muligt smiley

• #9   12. dec 2013 Vaks bliver ikke vaccineret hvert år. Jeg ved ikke, hvordan det fungerer med vacciner og narkose, men tænker, at jeg helst vil holde det separat.

• #11   12. dec 2013 Det gør jeg heller ikke, skiftede fluks efter det.
    - Den her dyrlæge er en helt anden en. En jeg har fået anbefalet af både bekendte i virkeligheden og folk herinde fra.

• #13   12. dec 2013 Jeg er der altid når min hund bliver lagt i narkose og så er jeg ved min hund hele tiden undtaget når de skal operere/rense tænder etc.

• #14   12. dec 2013 Jeg fik tandrens og almindelig vaccination + rabbies i samme omgang. De kunne lige så godt stikke i ham, når han nu sov, end de skulle have konsultation igen, og han skulle have mundkurv på...

• #15   12. dec 2013 I hvert fald, så vil jeg snakke med dem om det. Men som sagt, så ser jeg ikke grund til at vaccinere hvert år. Det er vist, så vidt jeg ved, slet ikke nødvendigt.

• #16   12. dec 2013 Jeg vaccinerer kun hvis jeg ved de skal på pension - ellers undgår jeg for så vidt muligt vacciner

• #17   12. dec 2013 Jeg sidder også med mine på skødet indtil de sover, og er der igen, inden de vågner.
    Jeg får også ordnet vacciner, pedicure og manicure og fjernet hår i ørerne, og hvad jeg og dyrlægen nu ellers kan komme i tanker om, når de alligevel sover :-).

Kommentér på:
Hvordan gør jeg det her bedst?

Annonce