1.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

hjælp til en ny hvalp hjælp til en ny hvalp

Hej er på udkig efter en ny hvalp
Har kig på en border collie men
Har får af vild det ikke er en hund der kan være inddørs i 8 time imens jeg er på arbejde

Nogen der kan anbefales en god familie hund der vil lege med bold og elsker at gå/løbe og kan være hjem imens man er på arbejde.

Det skal være en Hun og ikke en hel lille hund.
Tak på forhånd

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til en ny hvalp
  • #3   18. dec 2013 hvor længe en hund kan være alene hjemme er ikke afhængig af race, men træning. Så lige Liselotte fra DKK i tv2 frihuset i går. Med en lille Bullterrier og hun gav netop gode råd til det.

• #5   18. dec 2013 Obs en border collie skal lave noget mere end være alene i 8 timer og gå tur og spille bold smiley
    En border collie skal man købe hvis man vil. Noget med den, fx rally, dch lydighed, lp, agility eller andet.
    Dvs en border køber man fordi den sport man ønsker at udøve egner sig til racen;)
    Vi du have en hund til nogle raske gåture, lidt bold spil og ellers hygge, så er retrivere fx et godt bud;)

• #6   18. dec 2013 Emma. det er vi ikke enige om.

• #8   18. dec 2013 tænker umiddelbart: labrador og golden smiley
    Nemme at træne, gode familie hunde i en fornuftig str smiley

Alle hunde kan lære at være alene hjemme ( selvfølgelig er nogen længere om det/usikre ) bare man tilgodeser deres behov for samvær/aktivering når man er hjemme.

• #9   18. dec 2013 Den vil ikke være alene i star da jeg ikke er flyttet hjem fra i nu

• #11   18. dec 2013 En border collie er ikke en klappekage hund. Den kræver mere end gåtur og boldspil. Men får den træning - mentalt som fysisk - kan den sagtens lære at være alene hjemme i 8 timer. Får den ingen træning, splitter den huset af

• #14   18. dec 2013 Tak for svar alle samme

Emma det er ført når jeg flyttet hjem fra den skal sku det i star er der næsten alt tid nogen hjem da vi ikke arbejde på samme tid.

• #15   18. dec 2013 En hvalp kan ikke være alene 8 timer. Det skal indlæres. Jeg har endnu tilgode at møde en der ikke kan lære det. Jeg har haft bordere i 18 år. Og alle mine kan være alene hjemme. Det kan mine "hvalpe" også. Og jeg har sendt over 50 ud i den store verden.

• #17   18. dec 2013 En genbrugshund ved man jo ikke om har noget "skidt" i bagagen. Men er vil påstå at en hvalp fra et ordentligt opdræt kan lære det. Forudsat at det gøres rigtigt. Næsten uanset race.
    Jeg ved godt at nogle racer kan være vanskelige, men mener ikke borderen hører i den kategori mht alene hjemme problematikken

• #22   19. dec 2013 Som jeg skrev længere oppe, mener jeg ikke en Border collie er et godt valg, hvis den kun skal gå/løbe tur og spille bold i haven. Der skal mere til at gøre en border tilfreds
    Jeg ville kigge på mere rolige hunde

• #23   19. dec 2013 Birgitta
    Engang næsten år
    Og nej flyttet ikke land væk dog har jeg ikke finde noget i nu

Kommentér på:
hjælp til en ny hvalp

Annonce