{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Hanhund slikker kastereret hanhund i enden {{forumTopicSubject}}

Min far har en kastereret hanhund, og når han er sammen med min lillebrors hund, slikker min lillebrors hund min fars hund i måsen. han lægger meget op til det ved at stikke måsen lige i hovedet på den anden hund. Det foregår hele aften. ved det kan være pga. at hanhunden ikke kan lugte om det er en han eller hun da han er kastereret. hvad tænker i om det? skal vi sætte en stopper for denne adfæd, og hvis hvordan vil i gøre det- Er der andre der har oplevet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanhund slikker kastereret hanhund i enden
  • #2   25. dec 2013 Vi har en hunhund, der gør det samme...
    Møder hun en neutraliseret hund, så skal den lige slikkes bagi.(og det er uanset om det er en han eller tæve)

    Vi lader gerne vores få "en smagsprøve", og så er det ellers stop.

    Grunden til den lige får lov, er at jeg er ret overbevist om at den er forvirret og har svært ved at nøjes med at dufte, for der er jo ikke (så mange)feromoner i den duft de udskiller, så jeg tror den smager sig frem.

    Og det respekteres altid når vi siger: nu er det nok. Og så kan hundene gerne enes, men hvis vi ikke lader hende lige få lov, er hun usikker, og dermed mere på vagt, og mere "dominerende" ( gåseøjnene fordi jeg ikke lige kan finde det rigtige ord)


  • #4   25. dec 2013 Selvfølgelig må hunde da snuse til hinanden, så længe det ikke er generede for nogle af dem. Det er helt naturlig adfærd. Og det at din hund vender måsen til er på hundesprog for at vise at den er venligtsindet( vender tænderne"våbnet" væk)

  • #6   25. dec 2013 Det er der heller ingen, der skriver den skal

  • #7   5. jan 2014 Lotte det handler om den store hund slikker konstant, det stopper ikke.. Men det ser ud som om min fars hund selv har fundet ud af det, den er begyndt at sige fra nu...

Kommentér på:
Hanhund slikker kastereret hanhund i enden

Annonce