Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  T-bone til hund ?
  • #2   31. dec 2013 Super, det må så ryge i skralderen?
    TAk

• #4   31. dec 2013 Altid kun rå ben til hunden smiley

• #5   1. jan 2014 Go huskeregel, og godt nytår.
    Er der nogen begrænsninger i racer af dyreben de må spise, vi har altid købt ved slagteren, men kommer ikke så tit der mere?

• #7   1. jan 2014 Kylling osv?

• Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 24
    #8   1. jan 2014 Svin er vidst ikke så godt.

Kylling er fint, bare det er rå

• #9   1. jan 2014 Mine får ikke svin, for de får monster dårlig mave af det. Men har man hunde med mindre sarte maver så tror jeg sagtens de kan få svineknogler.

• #12   1. jan 2014 Mine æder alle slags ben, knogler og kød men kun RÅT/Utilberedt, så min Chihuahua kan tåle at æde de samme ting som mine 2 ulve-hybrider incl.alle de selvdøde fugles skrog, mus, rotter, hare/kaniner og fasaner som de fanger på fælleden og I hundeskoven, men indmad gider de ikke æde hjemme, uanset om det er fra kylling, svin okse eller hest, og heller ikke hvis det er købt tørret som godbidder, måske fordi at de selv ved at de får dårlig/tynd mave af indmad, ihvertfald er det kun indmaden fra deres egne fangster de æder dvs. fra mus og rotter, unge hare/kaniner vandfugle og fasaner. de æder dem så hurtigt at de nærmest slugger byttet helt, kun fasanerne bliver plukketlidt før de sluges. Hjemme er de ikke spor forslugne, alt hvad de får bliver gennemtygget, især deres morgenmad som består af de/den slags kød/m.ben, der nu var I supermarkedets køledisk igår, så det blir tit 1/2 kyllinger/lår el.flæskeside man ellers laver ribbensteg af, hvis der er okseben uanset hvilke el.marvben så ved jeg at de foretrækker de sidste, men de hygger sig med deres ben uanset hvilke jeg gir dem om morgenen, for de står pænt på dørtrinet ud til køkkenet til alt er klart og når jeg siger værsgod styrter de hen tilm hver deres skål og tar deres kød/ben og forsvinder på et split sek.ind til hver deres gemmested, hvor de kun ligger når ingen andre må få en bid, og mens de æder, drikker jeg morgenkaffe.:-) Pigernes faste rutine, til april er vi på 10år. Alle mine forrige hunde havde samme rutine da de fik "BARF", så for mig er det vist på omk.46ende år. smiley

• #13   1. jan 2014 Nåe ja. Mit profil pic. viser vist tydeligt hvad de 2 søstre syntes om et mindre kalveben som jeg ikke kunne få delt I 2, så de gik igang fra hver sin ende.. smiley

Kommentér på:
T-bone til hund ?

Annonce