Så kom dagen som vi havde frygtet {{forumTopicSubject}}
Vi har jo de sidste par uger vidst at dagen idag ville komme.
Nemlig dagen, hvor Dyrlægen ville ringe, at nu kunne vi hente WHISKEY's urne. Vi havde ikke rigtig forberede os på, at det skulle være idag, for vi var egentlig begge overbevist om, at det først ville blive i næste uge, på grund at jul og nytår.
Vi var på vej ind til Mobber for at hygge lidt, da de ringede. Jeg synes ellers, at vi havde fået en "normal" hverdag igen, men hele vendte øjeblikkelig tilbage, og jeg begyndt selvfølgelig at græde igen.
Besøget hos Mobber, blev ikke nær så hyggeligt og langt som planlagt. Vi ville begge gerne bare have ham hentet hjem.
Nu står han oppe på vores ekstra værelse. Jeg har lagt et par af de godbidder op til ham, som han elsker mest.
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
nov 2007
Følger: 76 Følgere: 111 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 4.179
Meningen er at han skal med når vi skal flytte herfra og når vi har fundet det sted vi skal bo, skal han begraves der og vi skal ha en mindebænk hos ham
Jeg overvejer et askesmykke, men ved ikk om det kan lade sig gøre når jeg har fået urnen hjem.
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
Kan jeg godt forstå, det giver lidt en anden ro også når de er hjemme igen.
EJ hvor lyder det fint med en mindebænk
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
nov 2007
Følger: 76 Følgere: 111 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 4.179
Mindebænken var osse det der overtalte manden til at få ham hjem. Han synes det var en fantastisk ide.
Jeg vidste slet ikk at jeg kunne bestille askesmykke derfra, det så jeg først da jeg hentede urnen. Men jeg kan jo altid forsøge mig frem, den kan jo åbnes i bunden.
Varkhond
En af mine tidligere kollegaer har forespurgt om vi må få asken med i vores kiste/grav og det måtte man ikk :O( hvorfor ved jeg ikk. Men så kan man jo met et askesmykke
Så kom dagen som vi havde frygtet