{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Hvilken race ville I mene? {{forumTopicSubject}}

Lidt for sjovt, for jeg har jo to dejlige basser, så skal bestemt ikk ha tre smiley

Men hvilken racer ville i mene passet ind i mit liv:

Aktiv flere timer om dagen med hunden.
Almindelig lydighed til start, senere henblik på rally f.eks.
Hunden vil kunne komme med overalt. Muligvis også job.
Skal ikke være egnet for køns aggressivitet.
Bor i rækkehus med have.
Skal gide at træne, ikke "selvstændig".
Må gerne havde en vis størrelse.

Kom med bud ... keder mig på en fredag aften hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken race ville I mene?
  • #2   17. jan 2014 Border ville være fin størrelse smiley
    Vi er ikke ude i mastiff hehe

    Det er bare meget sjovt at se, hvad folk ville mene.
    Er faktisk vild med racen, den er skide lækker smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #3   17. jan 2014 Hvis hunden er velkommen i sofaen: Vizsla smiley

  • #4   17. jan 2014 Selvfølgelig er den da velkommen i sofaen OG sengen. Kan ikke sove uden hund hehe. De varme jo mine fusser smiley

  • #6   17. jan 2014 Jeg ville i grunden heller ikke havde de store krav, pels pleje osv. ville for mig ikke være en grund til at dumpe en race. Ville heller ha en hund som passede ind i mit liv istedet for en hund jeg bare havde valgt ud fra udseende.
    Gider dog ikke som skrevet en hund igen med køns aggression - har en nu smiley
    Ville gerne havde en race som var en del mere pleasende og som jeg kunne gå til konkurrencer med evt.


  • #9   17. jan 2014 Marianne - hold da op nogle lækre hunde. Har godt hørt om dem, men først set dem nu - de er da smukke dine hunde! smiley

    Emma - tror jeg vil sætte mig til at læse race beskrivelser smiley


  • #10   18. jan 2014 Synes der er en del racer der kunne passe, men umiddelbart tror jeg jeg ville kigge på hyrdehunde og retrievere.
    -dog med tanke for at enkelte af hyrderne (schæfer f.eks.) kan have tendens til egetkønsaggression


  • #11   18. jan 2014 Jack Russel Terrier!

  • #12   18. jan 2014 Kooikerhondje

  • #13   18. jan 2014 Min Salik ville passe perfekt - meget motiveret for træning (lydighed, spor, agility og bestemt rally, intilligent, sover altid i sengen, er altid i sofaen, ingen egetkønsaggressivitet, intet ressourceforsvar, ufattelig aktiv, knytter sig meget til sin ejer. Meeen ham får du nu ikke smiley

    Derudover vil jeg mene at en lang række racer vil kunne matche det du søger i en hund fx. borderen, aussien, beardede collie, retrieverne osv smiley


    profilbillede
  • #14   18. jan 2014 Hehe skønne racer i mener ville kunne passe ind smiley og salik kommer jeg og sjæler hehe smiley det er lidt sjovt at høre hvad der vil passe ind her hjemme, jeg sidder nemlig aldrig og kigger på hvad der kunne være interessant, for jeg har absolut ingen tanker på at skulle ha en hund mere smiley men sjovt border går igen.

  • #16   18. jan 2014 Kelpie smiley

  • #17   18. jan 2014 Jeg syntes bestemt de er smukke! smiley Jeg kan godt lide de er anderledes, men stadig har de charme og et fantastisk smuk udstråling.



Kommentér på:
Hvilken race ville I mene?

Annonce