{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Hjælp! halter????????? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Håber i kan hjælpe.
Jeg kom hjem i dag og min border på fire halter pludselig. Der var intet i morges på vores morgen tur, men nu halter hun karftigtet. Har prøvet at gå lidt rundt med hende og der forsvinder det lidt, men lige så snart hun "traver" halter hun igen på venstre bagben. Har prøvet at bøje og massere på alle mulige måder, hvor hun ikke har ladet til at det gjorde ondt. Men når hun går og hvis jeg tager ved det "gode ben" støtter hun stadig kun på det gode. Ved ikke hvad hun kan have lavet for det har hun aldrig gjort før! Håber i kan hjælpe lidt ellers hedder det dyrelæge imorgen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! halter?????????
  • #1   3. feb 2014 Hun kan have ligget forkert ovenpå benet måske? Eller slået det.
    Et slag kan godt lige give lidt halten. Eller en torn/træls negl eller lign. Kig grundigt efter.

• #2   3. feb 2014 Har i gået tur? på noget salt evt. Det får mine til at halte kraftigt

• #4   3. feb 2014 Jeg ville tjekke om der sidder noget i hendes pote, virkelig mærke efter.
    Men ellers så hold lige øje med hende det næste døgns tid. Salt kan gøre meget, Vaks halter hurtigt af det også... Det kan også være, at hun har trådt forkert, eller ligget underligt på det ^^

• #5   3. feb 2014 Min hund haltede også pludseligt for nogle måneder siden. Vi kontaktede dyrlægen som gerne ville se ham. Hun forklarede at hundeejere tit ikke kan finde det sted hvor det gør ondt, fordi de fleste ikke aner hvor de skal trykke.
    Hun frygtede at det var hans ledbånd og ville derfor se hunden.
    Det viste sig at være mere udramatisk, og kræet havde slået hans tå smiley Men jeg fik ro og hunden slap for smerter, da vi fik smertestillende med hjem smiley
    Jeg ville ikke turde ikke at have dyrlægen med på råd.

• #6   3. feb 2014 1000 tak for svarende! har tjekket poter og det er det ikke, og salt er det nok heller ikke, da jeg altid vasker poter efter tur på denne her tid af året

• #7   3. feb 2014 Er hun rød mellem trædepuderne Det har linka nemlig været og hun haltede
    Det var simpelthen på grund af det fugtige vejr smiley

• #8   3. feb 2014 Du kan prøve at trykke hende rundt omkring på benet og se hendes reaktion og samtidigt mærke efter om hun er varmere et sted på benet end på resten af det, det er ret svært især hvis hunden er LH. Men umidelbart ville jeg også skyde på en forstrækning, men det er jo som at kaste bolde op i luften og tro at man kan fange dem alle smiley vi kan ikke gøre anden end gætte gennem skærmen, og det ene gæt kan være lige så godt el.dårligt som det andet. men held og lykke med vapsens ben. PS. Aporpos det med tæerne, har du tjekket neglene/kløerne ? en af mine havde flækket sin negl helt oppe under huden en gang, og hun er iskold overfor smerte så det var svært at hitte, men et godt sted at lede.

• #9   3. feb 2014 Måske sprunget korsbånd i knæet?
    Kan du få lov at strække begge hendes bagben samtidig lige langt ud, når hun ligger fladt på siden?

• #10   3. feb 2014 Glemte at spørge om hun overhovedet tager støtte på det dårlige og hvis ja, er det forrest på tæerne eller render hun på tre ben?

• #11   3. feb 2014 Det er godt at du vasker poter, men har I gået i et område med salt, så kan skaden ske under selve gåturen - især hvis du ikke bruger potevoks eller sko.

Kommentér på:
Hjælp! halter?????????

Annonce