{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Noah har været til dyrlægen :D {{forumTopicSubject}}

Er netop komme hjem fra dyrlægen med min lille græker Noah. Han blev fundet som helt lille hvalp i en container på Kreta. Herefter boede han 2 måneder på et overfyldt internat i en transportkasse til katte før vi endelig fik ham hjem...

Da han kom hjem tog vi naturligvis Noah til dyrlægen og fik her kommentaren fra dyrlægen "sådan en hund ville jeg aldrig have" og efter dyrlægen havde undersøgt ham fik vi kommentaren "han er en rigtig ringe hund, han bliver nok ikke ret gammel"... Under hele besøger regnede kritikken ned over Noah og dyrlægen fik da gjort klart hvordan han hverken fysisk eller psykisk kunne blive en ordentlig hund.

Selvsagt kom vi ikke tilbage til den dyrlæge mere.

Nu er Noah snart 7 år og har aldrig nogensinde fejlet noget som helst ikke engang tandsten. Han er testet fri for HD, AD og PL og er simpelthen verdens sødeste, venligste og kærligste lille hund. Og ja vi er netop hjemvendt fra det årlige dyrlæge besøg hvor Noah fik så meget ros og er naturligvis 100% sund og rask.

Ville ikke andet end at fortælle det går rigtig rigtig godt med min lille græker og ønske jer alle en rigtig god tirsdag for Noah og mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noah har været til dyrlægen :D
Kommentér på:
Noah har været til dyrlægen :D

Annonce