844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

sara N
sara N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

overtagelse overtagelse

Hej jeg har en sød hund som jeg bliver nød til at gå af med ogjeg har allerede en familie nogle jeg kender godt. Men så har jeg spurdt hende som skal over taget ham om at vi kunne lave en kontrakt på at jeg kunne se ham nogle gange saføgelig når det passer dem og mig. Men det vil hun ikke hun har meget svinge holdninger nogle gange sviner hun mig til og derfor er jeg såden skeptis men jeg ved at de er gode ved min hund og behandler den orden ligt hvad skal jeg gøre tror at hun måske ændrigmening når de har over taget ham på papir

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overtagelse
  • #1   12. feb 2014 det vigtigste er jo hvordan din hund vil få det - og om du har mulighed for at finde et andet sted hvor du kan være ligeså sikker på hvordan den vil få det

det lyder som om i ikke altid er på lige god fod, så jeg tror da du skal være foberedt på at give afkald på at se han nogensinde for at undgå du bliver ked og frustreret, og så evt blive positivt overrasket hvis du må følge med

jeg ville have det bedst med at få lov til kontakt, men ikke nødvendigvis benytte miog af det...

• sara N
    sara N Tilmeldt:
    feb 2014

#3   12. feb 2014 Hej og mange tak for svaret jeg ved at de er gode ved deres hunde og de har en hund selv de er rigtigt gode venner min hund og deres og jeg ved athan xor det godt men har bare svært ved at hun ikke vil lave en kontrakt på at jeg kan se ham er det unomalt at jeg gerne vil se ham og få kontrakt på det

• #4   12. feb 2014 Aldrig om jeg ville give min hund til en der kunne finde på at svine mig til. Jeg syntes da at du skal finde nogle andre kærlige mennesker (:

• sara N
    sara N Tilmeldt:
    feb 2014

#5   12. feb 2014 Er der nogle der kender en god familie med have og har tid til at gå lange ture har en dejlig labrador hanhund på år måske kan jeg finde en familie herinde

• #6   12. feb 2014 Du kan lave en annonce i markedet smiley

• #7   12. feb 2014 hvor mange år? prøv i annoncer

• sara N
    sara N Tilmeldt:
    feb 2014

#8   12. feb 2014 Jeg ved godt at jeg skal tænkte på min hund og ikke mig selv. Men er lidt svært det ene øjeblik er hun venlig og det næste er hun led

• sara N
    sara N Tilmeldt:
    feb 2014

#9   12. feb 2014 2år en totalt dejlig og kærlig hund og er så kedaf at jeg skal af med ham

• sara N
    sara N Tilmeldt:
    feb 2014

#10   12. feb 2014 Okey jeg har lige tilmeldt mig herinde idag så skal lige finde rundt havde bare brug for og høre andres meninger

• #11   12. feb 2014 Jeg synes du skal finde et super godt hjem til hunden og så sælge/overdrage den fuldt ud og være afklaret med det var det.
    Det kan være super hårdt og blive meget underligt hvis man forpligtiger sig til gammel ejer skal se og være sammen med hunden ind i mellem. Så skal det i hvert fald være til nogen man kender godt, og har et nært forhold til!
    Køber køber hunden - ikke dit venskab!

Kan du ikke leve uden at vide hvordan hunden har det og gå og blive bekymret hele tiden osv. så overvej om det ville være bedre at sige farvel hos dyrlægen.

• sara N
    sara N Tilmeldt:
    feb 2014

#12   12. feb 2014 Jeg kender dem rigtig godt de har passet ham mange gange før og vi har gået mange ture sammen og talt meget sammen men forstå godt hvad du siger,om at det måske heller ikke er godt for ham og komme og blive passet hos mig

• #13   13. feb 2014 jeg syntes du må give afkald på den når først den er hos en anden famile. og ikke besøge ham. det vil kun gavne dig. Og ville være synd for hunden. og ville blive forvirret ovre når den har haft dig som ejer. og så skal falde til i en anden familie det hårdt nok i sig selv. og at du besøger den, vil kunne ødelægge det bånd den prøver at få til den nye familie . og få revet op i savn af dig hver gang den ser dig. så ville være egoistisk af dig og besøge den. håber du ændre mening om at ville besøge den , for hundens skyld. og vis du ved det gode hunde mennsker , den famile du har fundet, og at den leger godt med den hund de har i forvejen . så ville jeg trykt ovre lade min hund til dem . og måske er grunden til uvenskab mellem jer, at denne famile der vil ovre tage din hund , ikke mener det godt for hunden, at du kommer på besøg efter de har ovre taget den, og det forstår jeg dem 100 procent i, vis det er sådan??

• #14   13. feb 2014 Ej helt ærligt, det ødelægger gud dødme ikke hundens forhold til de nye ejere at se tidligere ejer, og hunden bliver ikke revet op af savn. Jeeze.

• #15   13. feb 2014 Jeg er enig med Mus pigen.

Se bort fra damens og dine gniderier engang imellem.
    Hunden er vant til at komme der. Den er glad for familiens hund, og du siger selv, de er gode hundeejere.

Jeg vil også fraråde, at du kommer og besøger den, men jeg ville bede damen om engang imellem at sende dig et billede og fortælle, hvordan det går.

MEN een ting vil jeg forlange kontrakt på, og det er, at hunden ÏKKE må videreformidles, men skal tilbage til dig, hvis de på et tidspunkt ikke kan beholde ham.

Kommentér på:
overtagelse

Annonce