{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget larm kan hunde tåle?
  • #1   15. feb 2014 Generelt vil jeg mene en sund og mentalt hund kan tåle en del ....
    Men, alt efter hvor omfattende og langvarig en ombygning i er i gang med, ville jeg da nok overveje at vente til det er overstået....

    For det første kan I så hellige jer det at få hund/hvalp, for det andet vil jeg mene at en hvalp har bedst af at komme i et hjem hvor der er ro på, og hvor den får gode muligheder for at falde til, lære hjemmet at kende (uden det forandres hele tiden), og hvor den får mulighed for at få kendte pladser hvor den kan være, og ikke mindst søge ro ...

    Ved en ombygning kan der vel også ligge ting og sager rundt omkring, værktøj, bygge affald osv og en hvalp tager jo stort set alt i munden, og dermed kan der opstå ikke sikre situationer, og er I ikke over den 24/7 så kan det jo gå galt ...

    men det er svært at vide når man ikke kender omfanget, om det bare er et rum hvor der kan lukkes af til, eller om I mere eller mindre endevender hele huset ....

    Ro og regelmæssighed er en stor del af det at få en hvalp til at blive en god hund i balance med sig selv efter min erfaring, men omvendt er en vis mængde uforudsigelighed og småudfordringer også med til at give en hund en god psyke, hvos altså den kan klare det, og det er nok meget individuelt fra hund til hund ....


Kommentér på:
hvor meget larm kan hunde tåle?

Annonce