1.521 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Vidste i det.. Hundehvalpe og salg. Vidste i det.. Hundehvalpe og salg.

Hold på hat og briller HG smiley

Vidste i godt at det er rigtig rigtig hårdt at have hvalpe og vidste i også godt at det faktisk i visse tilfælde er så hårdt at ejeren af tæve ender med at være så udmattet at det kan hænde at vedkommende taber sutten totalt hvis der bliver kommenteret på deres annoncer smiley

Jeg har da SÅ ondt af disse stakkels nedslidte tæveejere der åbenbart slet ikke var i stand til at undersøge arbejds-byrden forbundet med at lade sin hund formere sig og det efterfølgende arbejde forbundet med at få afsat disse hvalpe og opnå den forlangte salgspris.

Når de så ovenikøbet skal chikaneres på det groveste af tilfældige brugere på www. ene og alene fordi der åbenbart er nogle personer der har SÅ meget tid at de tillader sig at gå op i petitesser som fx gældende dansk lovgivning, latterlige detaljer som hvad der skal være på plads af formalia ved salg, eller er så flabede at de tillader sig at stille spørgsmåls-tegn ved om man nu egentlig kan racebestemme hunde ved blodprøver osv..

Det er altså¨HÅRDT at være "opdrætter" smiley

IRONI OFF..

Her er i øvrigt et standard svar der kan benyttes når man skal respondere på PB'er af " helt særlig kvalitet og niveau"

Kære ......
Uanset at jeg sætter umådelig stor pris på at opleve dit blomstrende sprog og dermed få et indblik i en helt speciel form for retorik og argumentation, så beklager jeg da virkelig at min kommentar i din annonce tydeligvis har påvirket dit blodtryk i en sådan grad..

Men jeg vil sådan set hoppe op og falde ned på om det er hårdt at være "opdrætter", hvilket formodentligt ville ha været soleklar logik for de fleste med en smule informationssøgende evner og ditto evner til at rationaliserer omkring processen og arbejdet det indebærer at have ansvaret for andre levende væsner.

Jeg er beklageligvis ganske ligeglad med dine trusler om udstemme, men jeg kan jo kvittere ditto med at konstatere at dit salg af hvalpe med tvivlsomt ophav, kunne resultere i en tilsvarende anmeldelse til de rette instanser.
Her taler jeg specifikt om den gruppe mennesker, der er ansat til at håndhæve den gældende danske lovgivning.

Selvsamme lovgivning giver i øvrigt mig en grundlovssikret ret til at ytre mig omkring dit salg af hvalpe, der muligvis kan risikere at medføre aflivning og efterfølgende bøde til deres uheldige ejere.

At du åbenbart er ude af stand til at tage ansvar for egne handlinger og tænke rationel længe nok til at konstatere at det er hårdt/anstrengende at have hvalpe, at man som sælger at suspekte blandinger vil møde kritik og sidst men ikke mindst, at beskeder som du lige har sendt mig, vil resultere i en eller anden form for konsekvens...

Du er i øvrigt ikke opdrætter. Du er bare en privatperson med en hund der har formeret sig...

Med håbet om et højere niveau og kraftig forbedring af din nuværende IQ.
Mvh.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vidste i det.. Hundehvalpe og salg.
Kommentér på:
Vidste i det.. Hundehvalpe og salg.

Annonce