{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opkastning hos hunde ?
  • #3   27. feb 2014 hvis det kun var den ene kunne det være noget den har spist, når det er dem begge ville jeg også mistænke en virus der smitter, og sige dyrlæge i morgen ....

  • #4   27. feb 2014 har jeg lige gjordt og de begge har lige været til dyrlæge da den store har blærebetændelse og og den lille havde tarmbetændelse det er bare ikke mine dage lige fortiden


  • #5   27. feb 2014 og den ene er på medicin nu og den anden er ikke på medicin men har været

  • #6   27. feb 2014 hunde kan, ligesom mennesker, osse hive en virus med hjem der går på maven... så det behøver ikke være noget slemt... men bliver det ved skal det self undersøges.
    I første omgang ville jeg bare skifte til skånekost, tjekke at de ikke har feber (har de det, ville jeg kontakte dyrlæge) og holde øje -og stopper det ikke, så afsted til dyrlægen


  • #7   27. feb 2014 Opkast kan være tegn på RIGTIG mange ting.

    Indenfor den sidste måned har begge vores hunde haft opkaststure - den ene gang skyldtes det blærebetændelse, den anden gang var det livmoderbetændelse.

    Har før haft en hund der har kastet op pga. noget dårligt hun har spist, og så kaster de indimellem bare op og har lidt feber et halvt/helt døgns tid og så går det over igen.

    Pointen er, at opkast er symptom på uendeligt mange ting, så det skal ses sammen med andre symptomer, før man kan sige hvad det er.

    Men godt at høre, at I fandt ud af hvad der var galt. Dog rigtig ærgerligt, at de lige begge skal få sådan noget, lige oveni hinanden. Det er både dyrt og besværligt. :o( Held og lykke med dem!


  • #8   27. feb 2014 okaay ;( er fandme så uheldig ;(


  • #9   27. feb 2014 nej sådan er det jo desværre af og til .... nu er det nok ikke den samme medicin der rammer de bakterier der er i en blærebetændelse, som den medicin der evt skal til at behandle en maveinfektion...

    når den ene lige har været i behandling og den anden er nu, så kan det godt betyde at de har nedsat immunforsvar og dermed nemmere får fat i andet .... om ikke andet er du nok nødt til at ringe og forhøre dyrlægen om vedkommende ved om der er noget i omløb i området


  • #10   27. feb 2014 hun er på noget smerte stillede og antibiotika piller

  • #11   27. feb 2014 ok .. antibiotika har jo den glimrende effekt at slå bakterier ihjel, men desværre de bivirkning at det også ødelægger nogle af de gode ting i kroppen, og derfor kan man, både mennesker og hunde være mere tilbøjelige til at få en infektion ovenpå den man egentlig behandles for ...

  • #12   27. feb 2014 okay jeg er bare helt nede smiley ved ik hvor jeg skal gøre af mig selv synes sku jeg er uheldig

  • #13   27. feb 2014 ja det er man jo også i perioder, det har det med at komme i "klumper" ...

    det er jo også muligt dyrlægen bare siger du skal prøve med skånekost et par dage og se tiden an... så slipper du med udgift til ris og kylling ...


  • #14   27. feb 2014 jep skulle prøve skåne kost imorgen

  • #15   27. feb 2014 Ja, en ulykke kommer sjældent alene.

    Men op med hovedet, dine hunde er sikkert snart friske igen, og så går der forhåbentlig længe, før I skal have fat i den dyre doktor igen. :o)

    Men kender godt det med, at det hele klumper sammen. Har som sagt selv lige været det igennem. Først havde Chessie noget øjeninfektion, så fik hun blærebetændelse og så fik Luna livmoderbetændelse. Så nu må de gerne holde sig raske lidt tid. :o)

    Men det må man jo bare tage som det kommer.


  • #16   27. feb 2014 ja præcis men det er bar en stor mundfuld fordi har også problemer med familien så det er ikke sjovt


Kommentér på:
opkastning hos hunde ?

Annonce