{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

Hævnen er sød {{forumTopicSubject}}

Ja, hævnen er sød..
Jeg har haft en skodweekend!
Fredag var vi godt nok en tur på stranden om formiddagen, men da vi havde fået vores frokost kom der en mor kender, som har 4 vovser som mor kalder labradeller, deriblandt LUNA smiley
Mor siger hun både er gammel, fed og døv, men jeg synes hun er det sødeste og lækreste i verden. Vi plejer at snige os væk, ud på marken - bare hende og jeg smiley
men ikke i fredags smiley dumme madmor sagde jeg skulle blive inde og slå mave, for ellers ville den bare slå koldbøtter.. hvor dum kan man være?? smiley
Så jeg stod i vinduet og så min udkårne valse rundt derude, og jeg græd smiley meget og længe smiley
jeg var helt knust i flere timer efter, var ude og lede efter hende, for tænk nu om hun havde gemt sig derude et sted, men jeg kunne ikke finde hende smiley

Citta ville gøre mig glad og lege, så vi tumlede lidt rundt i haven, så gad hun ikke mere, og stillede sig op på sin udkikspost der er lavet af sten, og så klippede hun en ordentlig tot af mit fine skæg! smiley
Gimpe altså!
Bare fordi jeg skubbede hende ned fra hendes post en enkelt gang..
eller 10 smiley sådan i ved, hovedet under hendes småfede mave og så VUPTI - terrier tril smiley
Kanon sjovt, men det er jeg åbenbart ene om at synes smiley

Lørdag startede ellers ret hyggeligt, madmor, og de to terrier og jeg lå og morgenhyggede i sengen, da mor ævlede noget om at nogen trængte til at komme i bad..
SÅ skred jeg.. dummere er jeg ikke, end at jeg ved hvad det ord indebærer, nul og niks! smiley
Hun mente det sgu! - og far troede - dum som han er, at jeg bare kunne lokkes med tørre latterlige guffer, ÆD DEM SELV! sagde jeg og blev sørme så træt at jeg smed mig på gulvet smiley

og mor den stikker, forsøgte med leverposteg i en kop.. arhh.. det var tarveligt, for jeg kom ud på badeværelset sammen med Citta, der åbenbart også lugtede lidt af gnu..
GLEM DET, ikke mig, ikke i dag, slet ikke overhovedet!
Men jeg kunne godt se det sjove i at Citta blev badet, hun så oven i købet til at synes det var dejligt! Det er simpelthen ikke normalt! smiley

Mor blev heldigvis træt af at forsøge at overbevise mig om, at det var en hamrende god ide med det bad, så jeg slap, lettere sur og ihvertfald meget fornærmet gik jeg i seng igen! smiley

I dag var vi på stranden igen, og der mødte jeg LUNA`s smiley barnebarn på et halvt år, hun kunne ikke huske mig og var sådan en pivetøs, kun når jeg lagde mig ned ville hun snakke med mig, og det gad jeg altså ikke i længden, så vi skred videre..
Ham med fiskestangen var der igen, og han var heller ikke blevet modigere siden sidst han flygtede ud i vandet da jeg ville sige hej.. smiley

Hjemme igen fik vi deeejlig mad som altid, mad er generelt fantastisk smiley og så lige en god lang morfar med Ebbe på madrassen, vi sover tit til middag sammen, gamle Ebbe og jeg, han er så klog synes jeg, og han har altid ret! smiley

SÅ skete det.. de tog røven på mig! smiley
tog snoren frem og gik ud i haven, hvor far og ham jeg troede var min ven, deres mindste hvalp, stod klar med vandslange, sæbe og håndklæder.. gyyyys! smiley
Så der stod jeg, fanget mens mor vaskede mig, som en anden hest smiley
Det var egentlig ikke så slemt, vandet var lunt og det er faktisk meget rart at blive masseret igennem..
men princippet! Jeg havde sagt at jeg ikke gad!

Bagefter skulle den dælme have på alle tangenter, så jeg ræsede rundt med min rebbold og lod vinden tørre pelsen, og så fik jeg min hævn!
Mor siger det var som at få en knytnæve i fjæset, og hun blødte lidt påstår hun..
HA! så kan hun lære det kan hun! smiley

Nå, jeg er faktisk hamrende træt af denne weekend, så jeg vil tage en time på øjet

Hilsen Morgan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævnen er sød
Kommentér på:
Hævnen er sød

Annonce