1.176 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Måske et sært spørgsmål.. Måske et sært spørgsmål..

Onanerer min hund?
Ja, nu må i altså bære over med mig. Det er helt alvorligt om end en smule komisk.

My slikker sig jo i de private områder som alle andre hunde, og det er så naturligt som det kan være..
MEN nogen gange er det som om at det ligesom tager overhånd for hende. Så begynder hele underlivet at køre og det ligner ærligt talt at hun humper sit ansigt (undskyld mig..). Nogen gange stopper hun så med at slikke sig, men gnubber/humper videre med underlivet, og andre gange fortsætter den orale "hyggen" i længere tid. Mens det står på kommer hun med små nydelses lyde.

Jeg har undret mig over den her opførsel længe, og nogen gange græmmet mig når hun begynder hvis vi har gæster eller selv er på besøg, og nu kunne jeg bare rigtig godt tænke mig at vide om der er nogen af jer der har oplevet det samme hos jeres hunde, eller om der måske er nogen der ved lidt mere om det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske et sært spørgsmål..
  • #2   11. mar 2014 Jeg ville aflede hende når hun gør det smiley

• #3   11. mar 2014 Det er da helt rart at vide at det ikke kun er min lille skøre hund der gør det smiley

Jeg plejer bare at sige nej til hende, og så stopper hun også igen. Så sidder hun bare og logrer til mig, og ser meget veltilpas ud smiley

• #5   11. mar 2014 Ja det er jeg også mest tilhænger af, men lyden af det er meget svær at abstrahere fra smiley Hvis det nu havde været min kæreste der gjorde det mens jeg sad i rummet, havde jeg også bedt ham om at lade være smiley

• #7   11. mar 2014 Det klør nok bare og når hun så klør det så er det rart og hun stopper ikke lige igen. Ligesom når vi klør i et myggestik

• #9   12. mar 2014 Det er nok ikke et problem, når man er hjemme og alene.....Meeeen har man gæster, eller er i byen, er det da pinligt smiley Jeg ville stoppe det, men ikke ved at sige nej, men aflede. For hun skulle jo gerne fortsætte med at gøre sig rent.

• #10   12. mar 2014 Hvis det ikke ligefrem er til voldsom stor gene at hun gør det, kan hun så ikke bare få lov til at gøre det færdigt? Altså......andre vil jo nok også gerne have lov til lige at blive færdige med......det..... smiley

• #12   13. mar 2014 Jeg har også tænkt på om det kunne være fordi det klør, men jeg synes ikke det passer sammen med at underlivet kører som en Duracell-kanin smiley Jeg tror faktisk bare det starter som en normal rengøring, som hun så finder ud af der har andre fordele smiley
    Det er jo ikke et stort problem på nogen måde, udover når det sker mens vi har gæster, men jeg synes bare det kunne være lidt interessant at vide om der var andre der oplevede det samme.
    Det sker stort set altid herhjemme, men også en gang i mellem hos mine forældre.
    Jeg vil starte med at aflede hende i stedet for at sige nej, for det har i da ret i er en bedre metode.

• #13   13. mar 2014 Hun er for resten steriliseret smiley
    Og jeg synes ikke jeg vil "lade hende blive færdig".. Jeg ved godt at det måske er det rareste for hende, men jeg synes bare ikke det er særlig lækkert og jeg vil helst heller ikke at det bliver en dårlig vane.

• #14   13. mar 2014 Min tæve gør det samme under løbetid. Har ikke set hende gøre det ellers.
    Vil ogs mene at du så vidt muligt skal lade hende gøre det, også aflede hendes opmærksomhed når i er ude eller har gæster, som de andre er inde på :).

• #15   13. mar 2014 Hos mig ville det være en uønsket adfærd. Jeg kan ikke svare dig på hvorfor hun gør det, men jeg ville som sagt aflede. Ikke sige nej, men aflede smiley

• #16   13. mar 2014 Det er også uønsket herhjemme.. Vi er enige om at det er en skøn og naturlig ting, men sådan noget skal foregå privat, og det kan en hund jo ikke forstå, så derfor vil jeg aflede hende når hun går det. Så må hun jo hygge sig når hun er alene hjemme smiley

• #17   14. mar 2014 Vi er helt enige smiley

Kommentér på:
Måske et sært spørgsmål..

Annonce