{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Lille lorte hund! {{forumTopicSubject}}

Åh jeg er sur lige nu.

Min kæreste er næsten lige kommet tilbage fra en luftetur med hundene.

De havde korte låste flexliner på da de runder et hjørne og ser en cihuahua uden snor rendende mod dem. Uden varsel hopper den på bamse og begynder at bide ham
. Kæresten fik møgkræet afmonteret og brokket sig til ejeren, en stiv trunte der stod og dinglede, som så begyndte at svine ham og sige han skulle få styr på sine hunde.

Kæft jeg er glad for det "kun" var en cihuahua med sådan en lorteejer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille lorte hund!
  • #1   19. mar 2014 tja uanset hvilken race den ejer havde er den opførelse uansvarlig.

godt der ikke skete det store, men møg oplevelse alligevel smiley

• #2   19. mar 2014 Ja super uansvarligt smiley og super træls oplevelse men vi kan ikke se noget på bamse og han virker okay

Bliver bare så gal over sådan en ejer der giver andre hundeejere, og især os småhundeejere et dårligt ry fordi de ikke er ansvarlige.

Det er bare til at blive sur, arrig og ked af det over at min lille flæskehund skulle udsættes for det.

• #3   19. mar 2014 Ohh stakkels smiley Morgan her, måtte også få afmonteret sådan en fætter af sin næse da han blot var hvalp, en ældre dame med to af slagsen.ed fkexliner hun ikke kunne finde ud af at bremse.. smiley

• #4   19. mar 2014 Jeg er sgu glad for den ikke var større og ingen skade er sket.

Men folk må altså lige få styr på deres kræ når de lufter dem uden snor tidligt om morgenen i en brandert... smiley

Kommentér på:
Lille lorte hund!

Annonce