{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.409 visninger | Oprettet:

Jesper N
Jesper N
Tilmeldt:
22. mar 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Bedste sele til staffordshire Bull terrier {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg står i den situation jeg snart får min dejlige SBT hvalp hjem, og kigger i den forbindelse på seler. Hvilke er de bedste, og hvorfor? Og er det rigtigt forstået der er både T, Y og X- seler? Jeg har kigget på hurtta selerne, mens min kæreste er til Julius k9.. Hva siger i? Glæder mig til at høre om jeres erfaringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste sele til staffordshire Bull terrier
  • #1   22. mar 2014 Hej

    Vi har hurtta sele til Cooper.
    Den er vi yderst tilfreds, den har en god pasform og låsen sidder godt så den ikke gnaver nogle steder.

    Ja det er korrekt at der findes forskellige typer seler som du selv næver nogle af dem.

    Når i for jeres skønne hvalp hjem vil jeg nu anbefale et billigt halsbånd fordi de vokser hurtigt ud af de små seler så det løber hurtigt op i kr.

    Når jeres skønne basse så bliver ældre kan i købe en lækker sele. tag ud til en forhandler og prøv de forskellige seler på hunden.
    Hold øje med at låsen ikke sidder et sted hvor den gnaver (dette oplevede vi med Ezy dog)

    Håber for jer i finder det bedste for jeres basse.
    Og stort tillykke med hvalpen af den bedste Race hehe




  • #2   22. mar 2014 K9 selen er ikke sikker. Der er mange hunde som kan "bakke ud" af dem.

    Jeg ville gøre som Cooper foreslår.


  • #3   22. mar 2014 Wolfsong er klart den bedste vi har haft til vores Staff:-)
    Og jeg vil klart anbefale at bruge sele, til jeres hvalp har lært at gå i snor uden at trække for meget.
    Vi bruger kun sele og halsbånd er kun til pynt eller udstilling;-)


  • Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #4   22. mar 2014 Mange tak for svarene! Mht de forskellige seler, hvilken type skal man så gå efter? Synes at læse at T-seler ikke er så gode?

  • #5   22. mar 2014 vent med at købe sele til i har fået hvalpen hjem, og så tag den med ned og prøv seler

    så finder i den der sidder bedst


  • #6   22. mar 2014 deter igen en smags sag. jeg vil anbefale en x sele da de for mig virker mest sikre

  • #7   22. mar 2014 Jeg er helt enig med Rikke smiley
    Jeg brugte en hurtta til Albert først, men fik derefter en wolfsong. Det er den bedste sele jeg har haft til ham, og den har efterhånden holdt i nogle år nu.
    Hurtta's synes jeg sad for tæt på forbenene.

    Jeg har altid brugt Y seler smiley


  • #8   23. mar 2014 Ud og prøve dem på. Hurtta er jeg glad for, og skal det Være en billig hvalp sele kan jeg anbefale trixie, de har nogle billige forede seler (min dyrlæge har dem), mener jeg betalte 69,- for en sele da jeg købte den.

Kommentér på:
Bedste sele til staffordshire Bull terrier

Annonce