{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.713 visninger | Oprettet:

Bedste sele til staff? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Vi har for ganske nylig hentet den yndigste lille staff pige.
Vi skal nu ud og købe udstyr ind, så jeg tænkte dette forum måtte være det helt rigtige at søge råd smiley

Jeg ved af erfaring at ikke alle seler, trods god kvalitet, passer aller racer lige godt, så jeg ville meget gerne høre jeres erfaringer omkring hvilken sele der egner sig bedst til staffordshiren?

Det samme med dækken, Elton (vores mini bullterrier) har ikke haft behovet, men jeg kan se at kulden bider lidt mere på Ronja på de lange ture og så haaader hun regn.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste sele til staff?
  • #1   21. jan 2011 Jeg kan anbefale x-selen fra Wolfsong i str. small. Den sidder godt, er god kvalitet og kan gå i vaskemaskinen.
    Men prøv den på Ronja i butikken, så du ved at den sidder som den skal.


  • #2   21. jan 2011 Hej Karen A

    Jeg er så heldig at være ejer af Ronja's søster, Freya smiley Vi har en sele fra Hunter og den synes jeg er super.. Den sidder rigtig godt..

    Dækkener skal jeg ikke gøre mig klog på, men tror jeg vil se lidt nærmere på dem Christina skrev om.. smiley


  • #3   22. jan 2011 Iih tusind tak for gode råd smiley ..det kan godt være lidt en jungle med alle de mange mærker der efterhånden er på markedet.
    Vores største problem er at udvalget i Aalborg´s dyrebutikker er noget begrænset, synes jeg, så udstyret bliver nok indkøbt over nettet, men det ville da klart være at foretrække, hvis vi kunne prøve seler på hende.

    Jeg tror jeg vil tjekke de tre mærker i nævner og søge på forhandlere..-ringe til dem og høre om de har dem på lager og så køre en tur smiley

    Men jeres erfaringer er guld værd her, vi købte tre seler til Elton før vi fandt den rigtige, som han iøvrigt ikke bruger mere smiley
    Det gider jeg og min tegnebog ærligt ikke igen, så hellere bruge pengene på noget andet.


  • #4   23. jan 2011 Nu ved jeg ikk hvorfra i landet du er, men i Havdrup tæt ved Roskilde ligger en Butik der hedder Kenjan. De special syer seler så de passer 100% til din hund. De er værd og give et besøg. Og har også alt hva du skal bruge.

    http://kenjan.dk/


Kommentér på:
Bedste sele til staff?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce