{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper?
  • #1   25. mar 2014 Her bestiller jeg loppemiddel : (link fjernet) det er fine priser, og jeg køber gerne til mange gange.

• #2   25. mar 2014 Vi bruger altid advantage til hunden og kattene. Hjemmet bliver sprøjtet med trinol der kan købes i matas. Husk når du sprøjter hjemmet at dyrene ikke må være i rummet. Sprøjt rummet og lad der være lukket et par timer, åben vinduet et par timer og så kan du igen lukke dyrene ind i rummet. Køb ikke frontline det virker ikke altid.

• #3   25. mar 2014 Hvis du gør følgende er dit dyr og hus meget hurtigt loppefri:
    Capstarkur: 80+% af alle levende lopper på dyret dør inden for 15 minutter.
    Advantage: Det mildeste af dem på markedet som stadig virker (Frontline virker IKKE og det er det apoteket vil prøve at sælge jer). Det forhindrer lopperne i at formere sig.
    Meget meget meget grundig rengøring og så Trinol 810 sprøjtet i hele huset. Bonus. Lopper, fluer, edderkopper og alle andre insekter er døde på under et sekund.
    Det holder i op til 7-8 uger.

Loppeæg kan ligge i 5+ år og først klække når rette temperatur og lys viser sig. Så man skal virkelig få gjort rent i revner og sprækker.

• #4   25. mar 2014 Altså det er sådan at min mors hund har lopper konstant og min kan ikke tåle dem så nu hvor jeg er flyttet hjem igen har min hund lopper... Lopperne gener ikke den anden hund eller mennesker... Men min hund kan ikke klare dem så spørgsmålet også er om hvordan gør jeg det her bedst?? Hvad vil i gøre?

• #5   25. mar 2014 Så må I hjælpes ad med at gøre rent ALLE steder, i en længere periode, imens at I behandler hundene, ellers kommer I aldrig af med det skidt.

• #6   25. mar 2014 Jeg ville gøre som beskrevet i de svar du allerede har fået. Selvfølgelig skal begge hunde have loppekur. Selvom i mener at lopperne ikke genere din mors hund så tror jeg ikke det helt passer hvis du spørger hunden. Desuden kan i ikke komme lopperne til livs på din hund hvis der ikke gøres noget ved den anden hund.
    En hund kan faktisk få blodmangel hvis man ikke gør noget ved lopperne.
    Held og lykke med at få kål på de små bæster.

• #7   25. mar 2014 Problemen opstår at min mor gider ikke købe det.. og vi har haft så mange skænderier omkring det...
    For deres hund er er han hund, som pisser inderfor over alt... jeg har selv i længer tid prøvet opdrage den på flere måder men den fatter det simpelthen ikke den bliver ved..

Derfor er det også svært holde rent konstant..

Jeg vil helst ikke blande mig i hendes måde at være på..
    Men derimod begymrer mig om min hund.. derfor ved jeg ikke rigtig hvad jeg kan gøre så længe jeg bor her..

• #8   26. mar 2014 Så må du enten punge ud til loppemiddel til begge hunde og give dem det, eller flytte. Der er desværre ikke så mange andre muligheder.
    Trist at din mor ikke passer hendes hund ordentligt.

• #9   26. mar 2014 Ja men den lider ikke af det den er sq lykkelig nok.. Men tja hun burde ikke have hunden.. Jeg har bare ikke penge til begge hunde..

• #10   27. mar 2014 Det link jeg satte ind til dig, der er loppemidlerne rigtig billige, og når I kun har 2 hunde i huset, er det en rigtig god pris. 100,- for 4 pipetter.

• #11   28. mar 2014 Men den ene vejer 5 kg og den anden 20, de må vel ikke få det samme?

• #12   28. mar 2014 Jeg plejer at købe de helt store pipetter advantage.
    Min store hund skal have en hel pipette og min lille hund skal have 0,4 ml.
    Jeg bruger så en 1 ml engangssprøjte til at trække 0,4 ml op så jeg kan dosere til min lille hund smiley
    Det er meget billigere på den måde.

Kommentér på:
Lopper?

Annonce