{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Min hund er løs og farlig... {{forumTopicSubject}}





i min have .... smiley

Ja nu har man da hørt det med .... smiley

Min have liger godt 70 meter fra skovvejen, og den er indhegnet, så min hund ( BanDana) er INDE i haven, og kan IKKE komme ud af den. smiley

Og hun er IKKE bundet i haven ( hvorfor dog osse det ? )

har lige haft en vred mand som stod nede på skovvejen med sine hysteriske små vovser, der skabte sig som vanvittige, Bandana svarede dem på deres sikkert ubehøvlet tiltale .. ( hvem ved hvad de vovser dog siger til hinanden ? ) smiley

Manden råbte at det var for dårligt at min hund var løs og farlig, at det var en dum møgkøter osv osv... smiley

Jeg gik ud af min hoveddør og ned til ham, spurgte hvad han mente med at min hund var løs ?? smiley
Ja den var løs i haven !!
Ja den er løs i min indhegnet have, det må den gerne, den kan jo ikke komme ud af den.

jeg skulle få styr på min dumme hund !!?! smiley

Hvad ?? der er da styr på den, den kommer jo ikke ud af min have ! smiley

Den var løs i haven svarede han og gik ... ??!?

Er der noget galt i at en hund er løs i en indhegnet have ?? smiley
Hvordan mon han selv har sine hunde i sin have ?? står de mon bundet ?? smiley

Blev da en anelse knotten, over at sådan en idiot står der og råber ... når alt faktisk er i orden. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er løs og farlig...
  • #3   30. mar 2014 Der er sku da ingen med indhegnet have der har deres hunde i snor Hvad indhegner man så for Manden må være mere end idiot smiley

  • #4   30. mar 2014 jamen altså..... smiley jeg var osse måløs smiley

    Jeg tror han var forstyrret på den øverste.... kunne da aldrig drømme om at Dana skulle være bundet i haven smiley

    Hvad ville pointen da så være at bruge en hel weekend på at hegne skidtet ind smiley


  • #5   30. mar 2014 Ahahahah!! Ej det var da alligevel noget af det dummeste jeg har hørt! smiley Maliq er da også fri i vores have smiley Det eneste farlige der er kommet ud af det, er at han en gang blev bidt igennem hegnet af en meget sur gravhund!

    Ham manden, yder bare som en sur, sær mand smiley


  • #6   30. mar 2014 Pia : ja... den regel må være dukket op i nattens løb ... smiley

    Så opdagede vi da det med... troede kun at det var uret der var stukket af i løbet af natten... smiley en hel time faktisk ... så polak-lømlerne måtte vække Tanten og Bent smiley smiley


  • #8   30. mar 2014 Isabelle
    Det er også en ting jeg tit har undret mig over!
    Hvorfor folk bliver vrede over en hund, der gør i sin egen have når man går forbi.. ?
    I mit hoved virker det ret logisk.. Det er hundens territorium, og personen ude på stien/vejen kommer altså tæt på med en anden hund/alene.. Så hunden i haven gør for at vise at det er "MIN" have!
    Og så bliver folk sure, og mener hunden er aggressiv og hader alle?

    Vi havde det problem da jeg boede hjemme..
    Vi havde hegnet haven ind, udover at der var hæk, og op til haven på den anden side af hækken, ligger der så en gang sti..
    Og når folk kom gående der, så bjæffede min hund af dem, og stilte sig hen til hækken og ventede på et svar..
    Vi fik decideret klager fra andre hundeejere, om at han var aggressiv! (Han elskede alle hunde, også dem der kom ind i hans have.. OG han er en mops)

    Må en hund slet ikke gø på sit eget territorium? Jeg synes det er okay, så længe den ikke kæmper for at gå igennem hegnet/hækken for at slås..


  • #10   30. mar 2014 Der hvor vi boede før, havde vi Sally til at stå bunden i en longesnor indtil vi havde fået haven hegnet ind. Nå men for at komme om til hoveddøren skulle man om på den anden side af huset. Og vi boede i dobbelhus. Men naboen blev stik tosset når der kom nogen til dem og Sally var ude så gøede hun af dem. Forsøgte at forklar at Sally blot fortalte at hun var der og det var hendes territorium de var kommet ind på. Men denne her kone var bundhysterisk og sagde at vores hund ihvertfald IKKE skulle gø af DERES gæster! Hvordan fortæller man en hund at den ikke må gø af gæster der går op af en fælles sti mellem husene ? Her hvor vi bor nu gøer hun da også af udlejer selv hun kender ham.

  • #12   30. mar 2014 Han må altså være stået ud af sengen med det forkerte ben xD

  • #14   30. mar 2014 Nogle mennesker er bare sjove....og underlige smiley
    Det ikke altid deres kommentarer og holdninger giver mening.



  • #15   30. mar 2014 Der er en gammel mand med en lille knotten hund, som ynder at stå og rette på Nala når hun siger vov af ham og hunden når de kommer forbi - alt imens hans egen er gået helt bananas. Folk er skøre smiley

  • #17   30. mar 2014 Jeg tror at Dana lå på lur bag en busk og ventede på at han skulle komme med hans små møjkøter, WUPTI hopper hun frem smiley han tisser i bukserne og det sker hver gang. Han bliver bange, hundene bliver bange smiley smiley Men for ikke tabe ansigt, eller du skulle opdage hans lille "uheld" i bukserne.......begynder han at råbe af Dana(god hund) og dig...... smiley Næste gang siger du bare "Der ser du en indhegnet hund" vil du gerne se "en løs hund" smiley

  • #18   30. mar 2014 Han burde lære sine hundeikke at gø af hunde i haven. Det er ganske nemt at lære sin hund. Min LILLE hund gør aldrig når vi går forbi en have med en gøende hund

  • #19   30. mar 2014 Jeg synes omvendt det er ganske almindeligt pli at man ikke lader ens hund give svar på tiltale og ikke stopper op ved en grund hvor der er en hund der gør. Vi går altid bare hurtigt forbi uden at sige noget. smiley

  • #20   30. mar 2014 M.I kommer du forbi her må du altså gerne hilse smiley Så gir jeg kaffe smiley

  • #21   30. mar 2014 Mange tak, marianne T. Det lyder hyggeligt. smiley

  • #22   30. mar 2014 hmm mon det er den samme man som går forbi her hjemme ved mig. der komme af og til en mand forbi med hans små hunde som nok gøer hele vejen og min ja han svare også igen og når Zweep starter med at larme går jeg ud og henter ham ind og hver gang skal jeg overfaldes af ord fra manden om at min hund skulle aflives når den er så farlig og jeg skal få styr på den og ikke lade den løbe rund over det hele løs..... ja hvis det er noget zweep ikke gør er det at løbe løs da han godt vil hyrde biler og det er jo ikke smart når man bor lige ud til en stor vej så han har aldrig gået uden snor i byen....

Kommentér på:
Min hund er løs og farlig...

Annonce