1.383 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Hund hænges mens elevator kører Hund hænges mens elevator kører

http://nyhederne.tv2.dk/udland/2014-03-31-tv-elevatortur-blev-et-mareridt-denne-hundeejer

Da Tamara Seibert skulle køre en tur i en elevator med sine to hunde, skete det, som ikke måtte ske.

Den ene hund, den 50 kilo tunge rottweiler Vado, hang fast i døren med sin hundesnor. Da elevatoren begyndte at bevæge sig, blev Vado trukket med op, og hang fra sin hundesnor, hvor den var ved at blive stranguleret.
Tamara Seibert begyndte desperat at trykke på nødknappen for at standse elevatoren, som var på vej ned fra 11. etage til parkeringskælderen. Da nødknappen ikke stoppede elevatoren, løb hun over til sin hund, som hun prøvede at befri fra halsbåndet, som han hang fra. Under redningsaktionen skar Tamara Seibert sine hænder, og brækkede to fingre.
- Jeg troede, at jeg var ved at se ham dø. Han vejer 50 kilo, og han blev løftet lige op fra gulvet. Jeg gik i panik, og var parat til at gøre hvad som helst for at få ham ned. Vi blev bare ved med at køre ned ad, indtil hans snor knækkede, siger Tamara Seibert ifølge Toronto Sun.
Den traumatiske hændelse, der skete den 2. marts, blev fanget af et overvågningskamera i elevatoren.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund hænges mens elevator kører
Kommentér på:
Hund hænges mens elevator kører

Annonce