Lige ved at køre hund ned {{forumTopicSubject}}
Hej vil bare lig fortælle at jeg fik en forskrækkelse .Jeg var på vej til sygehuset, og kom kørende skimtede lige til højre for mig En lille hund løbe lige ud forand mig Ja jeg troede det var en kattekilling Men fik heldigvis stop på bilen og fik samlet en meget lille hvid Chihuahua op Jeg sagde jamen lille ven hvor kommer du fra Jeg gik til den nærmeste gård som lå på den anden side af vejen .spurgte til om det var deres lille hund ,ja det var det og jeg forklarede dem så at jeg havde været ved at køre den ned det sagde jeg 2 gange hvor konen bare stod og grinede ,manden fik da sagt tak .jeg var rystet og da jeg kom hjem og fortalte manden det sagde han at den havde han set flere gange ved vejen ,Ja og der køre altså mange tankvogne
jeg forstår altså ikke at folk er så ligeglade
nov 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 459
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Jeg ville i den forbindelse kontakte politiet så de kan skønne om ikke de mennesker skal have et besøg, en advarsel og et skærpet påbud om at holde den hund væk fra vejene.
Jeg har været i et biluheld pga. 2 hunde der legede tagfat på en tungt trafikeret motortrafikvej.
Hundene slap mere eller mindre uskadt. De var blevet strejfet og den ene var løbet ind i en bil (min) da jeg bremsede op og var efterfølgende bange for biler.
Den ene hund løb der pga. uansvarlige ejere der ikke gad holde deres hund hjemme. Den anden var ved et uheld sluppet fra ejeren og taget med den første hund på eventyr.
Det er ikke i orden at sætte andres liv på spil fordi man har valgt at holde et kæledyr man så skider på.
dec 2013
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Det er jo netop oftest på landet den er galt da mange motortrafikveje går forbi store arealer med landbrug.
Desværre er det ofte kendetegnende at ejerne af hunde der bevidst får lov at strejfe er flintrende ligeglade med andre end dem selv :o(
dec 2013
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.005
Vi kørte en gang en schæfer ned, det er noget af det værste jeg nogen sinde har været ude for
Min mand trak med et ryk over i den modsatte side af vejen da den kom løbende ud fra et hus, men vi ramte den alligevel så den fløj op over køleren og landede på asfaldten
Vi stoppede og løb derhen, og fra skoven på den modsatte side kom en ung pige løbende med en anden schæfer.
hun havde bedt den vi kørte ned om at blive ved huset, mens hun hentede den anden i skoven, hun luftede dem bare for ejeren.
Vi troede at den vi ramte var død,.... puha den lå bare der helt stille, min mand sagde at der ikke var noget at gøre, men jeg mærkede at hjertet stadig slog på den, og sagde at den stadig var levende... pjat vrissede han
Hold da op for en lettelse, vi fik tilkaldt dyrlæge Beck, så han kunne komme og se på den med det samme, fik også ringet til ejer
Heldigvis slap den uden men, og med få skrammer / sår
dec 2013
Godt at der ikke skedte noget med den hund i kom til at køre ned Man får bare sådan en forfærdelig føelse i hele kroppen
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
Idiotiske hundeejere!!
Lige ved at køre hund ned