{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge
  • #2   14. apr 2014 Vi bruger og Løkken dyrlægerne ?? Og det er også Niels Østergård vi bruger, han er bare verdens bedste dyrlæge ?? Ham vil jeg til hver en tid anbefale, han er både meget dygtig og så er han virkelig god til dyr, vores hund elsker ham og man kan virkelig mærke han er meget glad for dyr og at det ikke bare er et job for ham ??

  • #3   14. apr 2014 Hov de der spørgsmåls tegn var altså smileyer da jeg skrev, jeg ved ikke lige hvorfor de er blevet til spørgsmåls tegn istedet.

  • #5   14. apr 2014 Tak for svar

  • #6   14. apr 2014 Ååååh jeg har blandede følelser omkring dalsgaard... Men jeg har kun brugt ham til heste.
    Første gang jeg brugte ham, var da min islænder gik gennem en rude, og skulle opereres akut i ryggen...
    Her kom Dalsgaard hjem til os, babu babu en søndag eftermiddag, hvor vi smækkede den blødende krikke ind i stuen (vi var ved at bygge om) Her blev han bedøvet, og Dalsgaard fjernede 15 cm hud og en smule muskel fra ryggen af ham.
    Det gjorde han sort, så tror vi kom af med 800 eller sådan noget, for den omgang.
    Arbejdet var gjort godt, men han fortalte intet om genoptræning af hesten, efter sådan et indgreb. Hvilket resulterede i, at den blev skæv i ryggen.

    Anden gang var selv samme hest, der fik et ordentlig lag tæsk, af de andre heste, da jeg havde ham med på efterskole. Han blødte ud af øjet, og havde et stort sår på benet. Her mente Dalsgaard ikke der var grund til andet, end en omgang antibiotika.
    Hestens ben hævede og øjet blev også dårligere. Så vi ringede efter en anden dyrlæge, som mente, at benet skulle syes, og øjet skulle tjekkes og så en gang creme til øjet.

    Tredje gang, stod min veninde med sin gamle traver, der havde fået en ordentlig omgang kolik. Her ville Dalsgaard ikke se hesten, før efter 1,5 time. Det resulterede i, at den fik tarmslyng, og måtte aflives så snart Dalsgaard kom...

    Alle gange har været i weekender (typisk) så Dalsgaard har været vagt dyrlægen.


  • #7   15. apr 2014 Skal have kastreret min hund nemlig og min far og dem har altid brugt ham og min veninde. Men ville bare høre om i andre havde dårlige oplevelser med ham . Tak for jeres svar

Kommentér på:
Dyrlæge

Annonce