{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Løbetid {{forumTopicSubject}}

Min lille hund er gået løb, hun er ikke engang et år endnu og det er hendes 2.løbetid smiley

Jeg spekulerer utroligt meget på, om der måske er noget i vejen, siden hun er gået i løb under 5 mdr. efter hendes første løb..

Ved ikke om det har noget at sige, men hun havde for første gang i sit liv relativ lind mave tidligere idag. Hun var først lidt mut og ville ikke ud, så ville hun pludselig meget gerne ud, og så styrtede hun hen og sked med lidt lind mave, og senere på turen løb det simpelthen ud af hende... Men der har intet været siden og hun virker ikke til at ville ud.

Jeg er rigtig træt af det, hvis hun skal til at have en løbetidscyklus som siger 4,5mdr... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid
  • #1   14. apr 2014 du kan ikke altid regne med de første løbetider .. men jeg har haft en tæven med en cyklus på 8 mdr., og en med en cyklus på 5 mdr. så det kan jo som hos mennesker variere ....

• #2   14. apr 2014 Ok, jeg er meget splittet, om hun måske skal steriliseres her mellem 2. og 3. løb, og nu skal jeg jo faktisk til at tage stilling smiley

Plus at det i den grad ikke passer ind i mit liv pt smiley Jeg havde jo regnet med det tidligst ville komme i slutningen af maj...

• #3   14. apr 2014 Enig med Hanne. Det med løbetider kan variere meget, og ofte bliver cyklus først stabil efter 3-4 løbetider.
    Det med lind afføring/tynd mave hænger dog nok ikke sammen med løbetiden, så det skal du nok lige tjekke op på. Har hun spist noget, hun ikke er vant til at få?
    Vent evt. med at fodre før imorgen og giv så lidt skånekost.

• #4   14. apr 2014 hvis hun under alle omstændigheder skal steriliseres så jo før jo bedre .. jo tidligere jo større %-vis gevinst på det helbredsmæssige

• #5   14. apr 2014 Miemiv: Hun har ikke fået noget andet end hun plejer.. Hun er ligesom sidst ikke specielt interesseret i mad idag, så at faste hende er ikke svært smiley

Hanne: Jeg er meget i tvivl om hun skal steriliseres.. Alle omkring mig siger (råber) nej, men har jo læst alle trådene herinde omkring fordele, så jeg er virkelig splittet.. smiley

• #6   14. apr 2014 ja beslutningen kan man jo kun selv tage ... skulle jeg igen få tæve så er det sterilisering efter 1. løbetid ...

• #7   14. apr 2014 Jeg ville under alle omstændigheder lige vente til efter 2.løb da jeg gerne vil have hende helt voksen, men nu er den så kommet så tidligt at jeg stadig ikke syntes hun er særlig voksen... Uh det er SÅ svært! Det er jo en stor beslutning...

Kommentér på:
Løbetid

Annonce