1.621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

På talefod med din hund = syg hund På talefod med din hund = syg hund

Jeg har næsten lige købt "På talefod med hunden" af Turid Rugaas og læst den med stor glæde.
Men så i dag, da jeg kommer hjem fra arbejde, opdager jeg at min hund åbenbart også har haft glæde af bogen –med det resultat at hun havde kastet op på gulvet og efterfølgende tynd mave. Så nu står den på skånekost i form af kogt kylling og ris og jeg bare glad for, at jeg nåede at læse bogen færdig, inden hun fik tænderne i den.
I hendes nu 11 mdr lange liv er det 3. bog hun ødelægger, til gengæld er det også det eneste hun har ødelagt. Ikke engang hendes legetøj har lidt skade.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På talefod med din hund = syg hund
  • #2   22. apr 2014 He he ja, min lille litterære hund/bogorm

• #3   22. apr 2014 hmmm!.. altid noget du fik læst den.. smiley
    Morgan fik også ædt en halv krimi, hundens øre, hed den.. den fik jeg heldigvis også læst færdig, men ærgrer mig lidt, for den var faktisk så god at jeg godt ville have læst den igen på et tidspunkt.. smiley
    Mine krimier er FORBUDT at tygge i.. smiley

• #4   22. apr 2014 Troede egentlig også mine bøger havde tyggeforbud, men når de ligger på gulvet er Sally altså af anden mening. Man kan heldigvis stadig læse i den, det er kun omslaget og de første par sider hun har tygget sig igennem smiley

• #5   22. apr 2014 Haha, det var så hendes mening om bogen smiley

Vores tidligere hund i familien, fik også fat i nogle bøger som hvalp. En af gangene havde hun flænset en hundebog i atomer, én side var efterladt hel, den havde overskriften "aflivning" smiley

• #6   22. apr 2014 Næste gang, så stikker du hunden en bog med titlen "Hundehvisker", samt en kogebog med vegetarkost smiley

• #7   22. apr 2014 Hahaha Tucksen... tankevækkende smiley

• #8   22. apr 2014 Laika havde læst reklamer en dag.

Men en annonce/side var stadig hel efter hendes hærgen og den lå fint på min hovedpude.

Det var flødeskumskager fra Kvickly til 10 kr. stykket smiley

• #9   22. apr 2014 Der kan man se, alle hunde har altså "smag" både bogligt og for det fedende..
    Hahaha.. Man kan da påstå at disse hunde har haft noget de mente at ejeren skulle ha`at vide. smiley smiley

Takker for aften grineren. Og de Geniale svar smiley

• #10   22. apr 2014 Sidst min hund stjal noget, var det en hel brieost (ca ½ kg), men hun sørgede da for at lade emballlagen ligge, så jeg vidste hvad jeg skulle købe næste gang, jeg kom i Brugsen smiley

• #12   22. apr 2014 Forrige gang Sally havde fat i en bog, var det en vanvittig god Murakami roman, som jeg var lige ved at afslutte. Den var hun ganske skånsom imod og spiste kun den allersidste side - det var altså ret irriterende!!

• #14   22. apr 2014 Måske var skånekost unødvendig, men hun havde jo kaste op indenfor og havde meget travlt med at komme ud, da hun havde tynd mave. Men nu tror jeg, at hun har det fint igen:-)

• #15   23. apr 2014 Louise. Det er tryksværten, ligesom når hunde æder græs når "systemet lige skal renses" når de har fået "tømt systemet" er de altid 100% OK igen. smiley

Det er sgu dejligt at åbne HG her kl. 6 om morgnen også læse de svar der er kommet siden jeg hoppede af i går.

Jeg Elsker simpelthen når jeg kan starte dagen med en omgang latterkrampe så kaffen dårligt er til at få ned. smiley smiley Altså pga.grin smiley
    Så takker endnu engang for jeres herlige kommentarer og fortællinger om jeres skønne og KLOGE hunde. smiley smiley = venter utålmodigt på fortsættelse/r smiley smiley

Kommentér på:
På talefod med din hund = syg hund

Annonce