{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Kristina K
Kristina K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Hund med på sommerferie {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skal have min hvalp (7 måneder nu) med på sommerferie i år (vi skal være fasted i ca.14 dage). Det er første gang jeg har dyr med på ferie.
Så gode råd modtages gerne - hvad tager I med til hunden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med på sommerferie
  • #1   27. maj 2014 Ohh. Jeg tager drikkedunk og regnslag med. Vi skal gå meget ude (naturligvis) og så er det rart at have vand med til hunden. Regnslaget er i tilfælde at at vejret bliver typisk dansk sommervejr med byger. Jeg gider ikke bruge hele min ferie på at tørre hund. Så tager vi hans tæppe og vandskål med. Foder finder vi hen ad vejen. Han bliver råfodret så en bakke oksefars kan gøre det ud for et måltid eller to.

• #2   27. maj 2014 Foder, skåle, håndklæder, hundens tæppe/kurv snor og legesager

• #3   27. maj 2014 En lang snor, så den kan stå bundet i skyggen, i tilfælde af, at der ikke er lukket have. Bur hvis hunden skal være alene hjemme, tyggeting ..

• #4   27. maj 2014 Kommer også lidt an på hvor I skal hen ... er det udlandet skal den have hundepas og være rabbiesvaccineret ... desuden er der lande hvor der er mange flåter, eller andre udbredte smitter end herhjemme, fx pipette beskytter vi med Advocate hvis de er med sydpå da der er flere snegle og dermed større risiko for tropisk hjerte/lunge orm ...

Ellers har vi lidt tørkost med, da de også råfordres er det nemt at købe frisk mad til dem på turen.

Kommentér på:
Hund med på sommerferie

Annonce