{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Hvalp {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg har købt mig en Lhasa Apso hanhund - og jeg glæder mig sindsygt til at få ham hjem.
Han er snart 8 uger, og så kan jeg hente ham.

Han er en glad lille dreng og meget kærlig. Dog har jeg lige et spørgsmål som kører lidt i hovedet - Når jeg tager ham op, så brummer han. Han knurrer ikke, mere sådan en brummelyd, og han logrer og ser glad ud...

Er det mon fordi han ikke kan lide at blive båret på, eller er det en hygge brummen?? Opdrætter fortæller at mor hunden brummer når hun vil have ekstra opmærksomhed. Igen ikke en knurren, men bruuuuuummm...

Det er da svært at forklare smiley :D Jeg kan jo godt høre forskel på lyden i forhold til når han leger med de andre hvalpe, for så knurrer han smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp
Kommentér på:
Hvalp

Annonce