{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Hvilken slags barf? {{forumTopicSubject}}

Hej. smiley

Jeg har sat mig for at barfe. smiley så skal ud i morgen og købe det. smiley

Men er nu blevet lidt i tvivl om hvor jeg skal købe det henne. Kan se at der er en del af jer der har oplevet at jeres ikke har kunne lide det fra 'rigtighundemad'. Og det var ellers der jeg havde planer om at køre hen. Kan se at der er en del af jer der anbefaler der fra foderekspressen (mener jeg vidst at det var).

Så ville lige høre jer hvad i har bedst erfaringer med? Altså hvad for noget de bedst har kunne lide fra de steder? Eller hvor plejer i at købe det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken slags barf?
  • #2   1. jul 2014 Jeg gør på samme måde som *Aiko....Køber stort ind ved Das Tierhotel. Sidst fik jeg 58 kg kød for lige omkring 20 kr/kg. Og det er når fragten er lagt oven i. Og så når supermarkedet har "kort dato" kød (for det meste kylling). Store okseribben køber jeg ved den lokale slagter for 10 kr/kg når jeg tager en hel kasse (10-15 kg).

• #4   1. jul 2014 Prøv dig frem og dan dine egne meninger og indtryk.
    smiley

• #5   1. jul 2014 Jeg får mit barf fra Foderxpressen, som levere foderet fra den ene dag til den anden som dybfrost. Det er original barf foder, som man kan få finthakket til små racer.

• #6   1. jul 2014 Jeg køber hos Kolding barf center som forhandler mærket "DIBO"! Min meget kræsne hund er helt vild med det, og synes det er super lækkert, at det er i små stykker - lige til at servere (store stykker sviner)! Man kan enda få en blandet hakket pose med forskellige slags oksekød, kallun og sådan smiley

• #7   1. jul 2014 *Aiko..... Det kunne jo godt være du mente en gammel suppehøne=kyllingemor smiley

• #8   1. jul 2014 Vi er rigtig glade for produkterne fra rhm.
    Vi har selv forhandlet det engang, og synes ikke der den gang i hvert fald var andre produkter der havde samme kvalitet og leveringssikkerhed.
    Vores hunde er super glad for de produkter. Men som med alt andet foder er det individuelt, og man kan mikse og matche alt det man vil mellem produkterne og evt. Fra slagter, supermarked..

Kommentér på:
Hvilken slags barf?

Annonce